آژانس های هواپیمایی با توجه به این تورهای مسافرتی زیادی را سالانه برنامه ریزی می کنند و آنها را به همراه هتل و بلیط هواپیما به مخاطبان عرضه می نمایند ، یکی از مشاغلی هستند که پیامک تبلیغاتی برای آنها کاربرد بسیاری دارد .

با استفاده از سامانه پیام کوتاه ایده پردازان ، آژانس های مسافرتی یا هواپیمایی می توانند تورها یا پروازهای چارتر یا سایر پروازها به کشورها یا شهرهای مختلف را با با اطلاعاتی نظیر نوع هواپیما ، قیمت هواپیما ، قیمت هتل یا ترکیبی از آنها را به مشتریان یا مخاطبان خود ارسال نمایند ، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی بسیار پایین می باشد ، بنابراین برای اکثر مشاغل به صرفه است که ارسال پیامک از این طریق داشته باشند.

بعضا دیده شده است که برخی آژانس های هواپیمایی در ساعت های نزدیک پرواز ، با توجه به اینکه هنوز هواپیما تکمیل ظرفیت نشده است ، پیامک تبلیغاتی ارسال کرده اند و بدین وسیله از ضرر و زیان جلوگیری کرده اند و توانسته اند که صندلی های خالی هواپیما را با هزینه اندک پر نمایند و سود خوبی هم کرده باشند .

امتحان اینکه پیامک تبلیغاتی برای آژانس های هواپیمایی به صرفه است یا خیر کم هزینه است و با یک ارسال چند هزارتایی می توانند یک بار این روش تبلیغاتی را نیز تست نمایید .

پیامک تبلیغاتی را می توانید به صورت منطقه ای ، هدفمند یا به اصناف خاص ارسال نمایید ، همچنین یکی از کاربردهای ویژه ، ارسال پیام کوتاه به مشتریان قدیمی می باشد ، با اینکار می توانید تبلیغات پربازده تری داشته باشید ، چون قطعا مشتریان قدیمی شما در صورت رضایت از خدمات شما ، با یک یادآوری مجددا از شما خدمات دریافت خواهند کرد .

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد !

آژانس هواپیمایی