پنل پیامک آژانس هواپیمایی

یکی از متعدد ترین کاربران سامانه ارسال پیامک ایده پردازان آژانس های هواپیمایی می باشد و یکی از کاربردی ترین ابزار های فعالیت این مجموعه پنل پیامکی است .

سامانه پیامک انبوه sms.ir ابزار ارتباطی آژانس با مشتریان قدیمی و مشتریان احتمالی آینده می باشد ، به همین دلیل است که باید به آن توجه ویژه داشت . هرچه ارتباط بهتر و با کیفیت بیشتر با مشتریان برقرار شود قطعا بر بازدهی یک آژانس تاثیر مطلوب و به سزایی خواهد داشت .

آژانس هواپیمایی هم به صورت خدماتی و هم به صورت تبلیغات می تواند از پنل پیامکی استفاده کند که توضیحات مختصری را در این باره ارائه خواهیم داد :

تبلیغات : تبلیغات و اطلاع رسانی تخفیفات بر فروش آژانس موثر می باشد ، این تبلیغات را می توانید هم به مشتریان قدیم و هم به بانک های اطلاعاتی پنل ارسال نمایید . بانک های اطلاعاتی سامانه sms.ir که برای آژانس هواپیمایی کاربرد دارد عبارتند از : ارسال بر اساس شهر و کد پستی ، ارسال از روی نقشه گوگل ، ارسال پیامک bts (ارسال از دکل bts ایرانسل) و ارسال پیامک lbs و ده ها مدل سیستم دیگر که شما به تعداد دلخواه می توانید به این بانک ها ارسال پیامک انجام دهید .

خدمات : زمانی که مشتری شما وارد آژانستان می شود یا با شما تماس می گیرد شماره فرد را دریافت می کنید . اگر از شما خرید انجام دهد که می توانید تمامی امور مربوط به پروازشان را از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید و یا از خریدشان قدردانی نمایید اما اگر از شما خرید نکند می توانید آفر های پیشنهادی را از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید .

مورد دیگر پیام های مناسبتی می باشد که می توانید به مشتریانتان ارسال نمایید . این مناسبت ها می تواند شامل تبریک تولد ، اعیاد و مناسبت های دیگر باشد ، وقتی شما ارسال مناسبتی انجام می دهید مجددا اسم آژانس هواپیمایی شما برای مشتری یاد آور می شود و زمانی که به خرید بلیط نیاز داشته باشد اسم مجموعه شما در ذهنش مرور می شود و اگر از خدماتتان راضی باشد قطعا اولین مرکزی که به آن مراجعه می کند مجموعه شما می باشد ، این موضوع باعث می شود در طول زمان اسم مجموعه شما برند شود .

نکته: آژانس هایی که تمایل داشته باشند به مشتریانشان پیامک خدماتی ارسال کنند در صورت واجد شرایط بودن می توانند شماره اختصاصی خود را خدماتی کنند یا از ماژول باشگاه مشتریان پنل استفاده نمایند تا مشتریانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند و بلک لیست مخابرات باشند بتوانند از شما پیامک دریافت کنند .

در صورت تمایل برای ثبت نام و دریافت پنل رایگان ایده پردازان می توانید در سایت sms.ir  ثبت نام نمایید .