پنل پیامکی فروشندگان لوازم خانگی و اداری

فروشندگان لوازم خانگی و اداری می توانند از سامانه پیامک انبوه به دو طریق استفاده نمایند. این افراد می توانند علاوه بر پیامک تبلیغاتی ، جهت حفظ مشتریان خود نیز ، از پنل پیامکی استفاده نمایند.

جهت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می توان بانک شهر و کدپستی و یا ارسال بر اساس نقشه ی گوگل را انتخاب و به محدوده ی مورد نظرتان پیامک ارسال نمایید.همچنین می توانید در صورتی که لوازم اداری در فروشگاه خود به فروش می رسانید از ارسال بر اساس اصناف نیز جهت ارسال پیام انیوه استفاده نمایید. به طور مثال می توانید به شرکت های حسابداری ، بیمه و یا از این قبیل شرکت ها که شماره های آنان در بانک شماره های دسته بندی شده بر اساس اصناف سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان به صورت رایگان قرار گرفته اند استفاده نمایید. ارسال بر اساس دکل ایرانسل و یا BTS نیز جهت ارسال منطقه ای به شماره های ایرانسل منطقه مورد نظر شما نیز پیشنهاد می گردد.

امکانات سامانه پیامکی

شما می توانید شماره کلیه مشتریان خود را در ماژول رایگان دفترچه تلفن ذخیره نموده و در صورت عرضه نمودن کالاهای جدید و یا تخفیفات ویژه از طریق پیامک به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایید. ماژول عضویت در دفترچه تلفن این امکان را به شما می دهد تا مشتریان شما تنها با ارسال نمودن یک پیامک به سامانه پیام کوتاه شما به صورت اتوماتیک در دفترجه تلفن پنل عضو گردند و دیگر نیاز به وارد نمودن اطلاعات مشتریان به صورت دستی در سامانه پیام کوتاه نمی باشد.

شما می توانید با در نظر گرفتن تخفیفاتی در مناسبت هایی مانند تولد و یا از این قبیل برای مشتریانتان تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرید و تنها با فعال سازی ماژول تبریک تولد و یا رویداد ، در تاریخ مورد نظر ضمن تبریک ، پیامک تخفیف به ویژه ی مناسبت را به مشتریان خود ارسال نمایید.

در صورتی که محصولات شما دارای کد گارانتی می باشد نیز می توانید جهت فعالسازی گارانتی از ماژول کدخوان / گارانتی استفاده نموده و کلیه کدهای گارانتی محصولاتتان را در یک فایل اکسل که نمونه ی آن نیز جهت راهنمایی شما کاربر محترم در راهنمای ماژول قرار داده شده است ، ذخیره و وارد سیستم نمایید. مشتریان با ارسال کد گارنتی و دریافت پیامک تاییدیه به شماره ی ارسالیشان از زمان فعالسازی و سایر اطلاعاتی که در جواب پیامک آنان ارسال شده است مطلع می گردند. از ویژگی های ماژول کدخوان / گارانتی عدم پذیرش کد تکراری و غلط بوده و در صورتی که مشتریان یک کد گارانتی را دوبار و یا ناصحیح وارد نمایند پیامکی جهت اعلام اشتباه و یا تکرار کد به آنان ارسال خواهد گردید.

در صورتی که کالاهای فروشگاه را به صورت اقساط به فروش می رسانید نیز می توانید با استفاده از ماژول ارسال زماندار پیشرفته و یا پیامک ساده ی زماندار تاریخ سررسید اقساط را توسط پیامک به مشتریان خود اعلام نمایید.

ماژول ارسال متناظر نیز جهت اعلام زمان اقساط قابل استفاده بوده و شما می توانید در یک فایل اکسل نام مشتریان و مبلغ اقساط آنان را وارد نموده و به صورت انبوه طی یک ارسال به آنان اطلاع رسانی نمایید.