امروزه بسیاری از افراد سامانه پیامک دارند یا اینکه با سامانه های پیامک آشنایی دارند .

اگر پنل اس ام اس ایده پردازان دارید به شما این پیشنهاد را می دهیم که اگر از کاربران قدیمی هستید ، حتما سامانه پیامک جدید را تست کنید و از امکانات آن بهره ببرید .

اگر از ما سامانه پیام کوتاه ندارید ، پنل اس ام اس ما را تست کنید ، قطعا داشتن امکانات منحصر بفرد برای شما هیجان انگیز است و دوست دارید که از امکانات بهتری بهره مند شوید ، برخی از مزیت های این سامانه نسبت به سامانه قدیمی یا سایر سامانه ها را قید می کنم ، شاید این موارد برای شما هم جذاب باشد :

داشتن ماژول هایی یک شکل اما حرفه ای ! بله ، ماژول های سامانه پیامک با فرمت و قوانین خاصی طراحی شده اند ، به نحوی که ماژول ارسال ساده شبیه ماژول ارسال منتاظر ، ماژول شهر و کدپستی و … می باشد ، یعنی شما برای یادگیری سامانه و استفاده از آن فقط باید نحوه کار کردن با یک ماژول را یادبگیرید .

سرعت ارسال بالا ! مگه میشه سرعت ارسال ما از دیگران بالاتر باشه ؟! بله ، این امکان وجود دارد ، به علت اینکه ارسال های شما به سرور ما منتقل می شود و نرم افزار ویندوزی ما پیامک های شما به طور همزمان با سرعت بالاتری ارسال می کند ، یعنی اگر شما یک ارسال 1000 تایی داشته باشید ، نرم افزار ما میتوانید این ارسال را در در 10 بسته 100 تایی به طور همزمان به سمت اپراتور ارسال کند ، اما در سایر سامانه ها باید 1000 عدد به طور پشت سر هم ارسال شوند ، مثلا 100 تای اول و بعد از آن 100 تای دوم و اگر شخص دیگری هم ارسال داشته باشد ممکن است سرعت به طبع کاهش یابد .

ارسال از نقشه !!! یک پیشنهاد فوق شگفت انگیز به شماست ، بله از روی نقشه شهرهای بزرگ می توانید محدوده مورد نظرتان را انتخاب کنید و به آن محدوده ارسال داشته باشید ، ترتیبی یا تصادفی ، 1 عدد تا کل محدوده ، انتخاب با شماست ، به سعادت آباد یا شهرک غرب یا … ، شما انتخاب کنید و ارسال کنید ، نیازی به داشتن کدپستی محدوده و … نیست .

صفحه مرورگر شما در این نرم افزار به هیچ عنوان رفرش نمی شود ! با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا این سامانه پیامک طراحی شده است و هیچ رفرشی در سامانه صورت نمی گیرد ، چون سامانه SPA طراحی شده است و این نرم افزار ارسال اس ام اس ، با سرعت بالا آماده ارایه خدمات به شما می باشد .

امکان خرید ماژول بر حسب نیاز شما ، در این سامانه امکانات اولیه رایگان می باشد و شما می توانید بر حسب نیازتان امکانات خریداری نمایید ، مثلا فقط ماژول کدخوان را انتخاب کنید و خریداری کنید .

در مقالات آتی سعی را بر این می گذاریم که ماژول های سامانه را با سایر سامانه ها مقایسه کنیم و به شما قدرت سامانه پیامک ایده پردازان را نشان دهیم .

سامانه پیامک به روز داشته باشید