پلن ها بسته های امکانات و خدمات در سامانه پیامک هستند که جندین ویژگی را با ارائه قیمت بسیار مناسب برای شما فعال می کنند.

برخی از شرکت ها ممکن است نام های متفاوتی را برای پلن های خود در نظر بگیرند اما نام آن پلن هرچه باشد بسته ای متشکل از تعداد پیامک، خط اختصاصی، ماژول و …. می باشد.

وجود پلن ها برای افراد و شرکت ها از نظر هزینه ای بسیار اقتصادی است زیرا اگر بخواهید هر کدام از امکانات همان پلن را جداگانه تهیه نمایید هزینه های آن بیشتر از هزینه پلن خواهد بود.

پلن های سامانه پیامک ممکن است به صورت محدود ماهانه و یا سالانه ارائه شود و یا نامحدود فعال گردد. تمام پلن های سامانه پیامک در شرکت پیام دهی SMS.ir به صورت سالانه است و پس از سر رسید تاریخ آن در صورت تمایل می توانید مجددا پلن را خریداری نمایید.

در ادامه دانشنامه ویژگی های پلن های ارائه شده در سایت توضیح داده شده است تا با مقایسه آن بتوانید پلن مناسب خود را فعال نمایید.

پلن های سامانه پیامک :

پلن طلایی :

تعرفه ثابت یکساله : 420 ریال / خط هدیه : 10 رقمی / پیامک هدیه : 2500  عدد

پلن طلایی بالاترین نوع پلن ارائه شده است و تمام امکانات حرفه ای و ماژول های ارسال پیامک در آن باز و فعال هستند. این نوع پلن زمانی برای شما مناسب است که بخواهید از تمام امکانات سامانه استفاده نمایید و یا میزان ارسال های شما بسیار بالا باشد تا بتوانید از امکان حداقل قیمت تعرفه به مدت یکسال استفاده نمایید.

البته در کنار فعال نمودن این پلن، خط 10 رقمی از اپراتور 3000 به صورت رایگان برای شما خریداری و فعال می شود. ارقام خط قابل انتخاب نیستند. هم چنین تعداد 2500 پیامک نیز به صورت هدیه در شارژ شما اعمال می شود و پس از اتمام آن ( اگر هنوز پلن شما منقضی نشده باشد ) هر مبلغی که تمایل به خریداری داشته باشید، تعرفه پیامک براساس 420 ریال محاسبه خواهد شد.

پلن نقره ای :

تعرفه ثابت یکساله : 480 ریال / خط هدیه : 12 رقمی / پیامک هدیه : 1000  عدد

امکانات فعال شده در پلن نقره ای همانند امکانات فعال شده در پلن طلایی می باشد. تعرفه پیامک در پلن نقره ای 6 تومان بیشتر از پلن طلایی می باشد.

تعداد ارقام خط هدیه در پلن نقره ای 12 رقم است و خط از اپراتور 3000 خریداری و فعال سازی می شود. هم چنین 1000 پیامک نیز به عنوان هدیه در سامانه به اعتبارتان اضافه می شود.

پلن برنزی :

تعرفه ثابت یکساله : 560 ریال / خط هدیه : 14 رقمی / پیامک هدیه : 250 عدد

امکانات و ماژول هایی که در پلن برنزی فعال می شود در مقایسه با امکانات پلن نقره ای و طلایی کمتر است اما امکانات مورد نیاز و اساسی را در خود دارد.

شما اگر تمایل به فعال سازی ماژول ها دارید می توانید به جای خرید تک تک ماژول ها این پلن را فعال سازی نمایید. در کنار فعال سازی این سرویس، هزار پیامک و یک خط 14 رقمی در سامانه شما فعال خواهد شد.

می توانید از طریق خرید پلن برنزی تعرفه ثابت و کمتر 560 ریال را در طول سال داشته باشید.

 

پلن رایگان :

پلن رایگان مناسب زمانی است که شما بخواهید از سامانه ارسال پیامک برای تبلیغات استفاده نمایید. در این حالت بانک شماره های سامانه و امکان ورود شماره های خود باز است تا بتوانید به شماره های در دسترس و یا طبقه بندی شده، پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.

در این حالت برای تست 10 پیامک در سامانه شارژ می شود تا بتوانید تست ارسال داشته باشید و بر اساس مقدار واریزی شارژ، تعرفه های پیامک به صورت متغییر برای شما محاسبه خواهد شد.

خط 14 رقمی از اپراتور 3000 نیز با قابلیت ارسال و دریافت پیامک در سامانه شما قرارمی گیرد.