پشتیبانی سامانه پیامک از تیزرهای تبلیغاتی، مژده و خبری ویژه از سامانه ارسال و دریافت پیامک برای تمام مدیران تبلیغات و بازاریابیست. امروزه شرکت ها، کمپانی های بزرگ و حتی استارت آپ ها برای دیده شدن و در خاطر ماندن به تبلیغات نیاز دارند.

نوع و محتوای تبلیغات بسیار مهم و حیاتی است و همین دو ویژگی می تواند مخاطبان بسیار جلب نماید. در کنار این ویژگی ها مدیران مارکتینگ می دانند که راهی برای ورود مشتریان و مخاطبان می بایست در نظر گرفته شود. در تمام تیزرهای سایت ها ، لینگ های شبکه های اجتماعی و یا شماره تماس هایی دیده می شود. اما این نوع تبلیغات مشتریان و مخاطبان را به حال خود رها می کند و تنها ممکن است به صورت دوره ای جذب مشتری داشته باشد.

تبلیغاتی موثر واقع می شود که در همان لحظه راهی برای ارتباط با مشتری داشته باشد و آن راه وجود موبایل ها و قابلیت ارسال پیامک است. همه افراد امروزه دسترسی راحت و آسانی به تلفن همراه دارند و حتی اگر به اینترنت دسترسی موجود نباشد می توانند ارسال پیام کوتاه نمایند.

پشتیبانی سامانه پیامک از تیزرهای تبلیغاتی :

ارسال کد عددی و یا حرفی به شماره سامانه XXXX راهی است که در برنامه های تلویزیونی و یا رادیویی بیشتر به گوش می خورد. سامانه های ارسال و دریافت پیامک می توانند به راحتی درخواست مشتریان را به همراه شماره موبایلشان به بخش فروش منتقل نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی شود.

شما برای لذت بردن از تبلیغات و پشتیبانی سامانه پیامک از تیزرهای تبلیغاتی به موارد زیر نیازمندید:

  • سامانه ارسال و دریافت پیامک که امنیت اطلاعات مشتریان شما جزو دغدغه ها و حساسیت های آنان باشد. مطمئن باشید سامانه های ارزان و بی سابقه نمی توانند قابل اطمینان باشند.
  • دسترسی دریافت آنی پیامک بدون محدودیت. سرعت دریافت سامانه پیام دهی ایده پردازان مثال زدنی است. حتما آن را با واقعیت مورد نظرتان بسنجید.
  • انتقال درخواست های دریافت شده به سایت ، شماره موبایل و یا ایمیل در لحظه و بدون تاخیر. وب سرویس ها و انتقال به صفحه مورد نظرتان، انتخاب شرکت هایی است که شما تبلیغات آنان را در همه جا مشاهده می کنید.
  • سروری قدرتمند در سمت خودتان زیرا ما توان پشتیبانی دریافت و ارسال لحظه ای را در مقیاس و تعداد بالا داریم و به طبع برای شما هم سروری که توان دریافت پیام های ما را داشته باشد لازم است.
  • قابلیت ارسال پاسخ به مشتریان شما حتی اگر قابلیت دریافت پیام های خود را مسدود نموده باشند که اتفاقا این مورد را به صورت انحصاری و با پیامک سفید پوشش داده ایم.

پشتیبانی سامانه پیامک از تیزرهای تبلیغاتی یکی از کمترین امکانات قوی و انحصاری سامانه پیام کوتاه ایده پردازان می باشد که مورد انتخاب بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و تبلیغات است.