ویژگی های پنل پیامک ایده پردازان

برخی از سامانه های ارسال پیامک می توانند ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند که ما در این مطلب می خواهیم چند نمونه از ویژگیهای سامانه ارسال پیامک ایده پردازان را بیان نماییم .

شماره 1 : پنل پیامک کاربری sms.ir به صورت رایگان ارائه می گردد همچنین هزینه تمدید سالیانه نیز دریافت نمی شود .

شماره 2 : به تمامی کاربران یک شماره هدیه در هنگام ثبت نام تعلق می گیرد .

شماره 3 : پشتیبانی تلفنی پنل پیامک از ساعت 9 صبح تا 8:30 شب و پشتیبانی تیکتینگ از ساعت 9 صبح تا 12 شب می باشد .

شماره 4 : پنل پیامک ایده پردازان به صورت تقریبی تمامی وب سرویس ها را پشتیبانی می نماید و تعدادی افزونه نیز برای cms هایی همچون وردپرس ، ووکامرس ، پرستا شاپ ، لاراول و … نوشته شده است که کاربران عزیز می توانند به صورت رایگان از افزونه ها نیز استفاده نمایند .

شماره 5 : ماژول های سامانه ارسال پیامک sms.ir شامل تمامی ماژول های موجود در بازار بوده و علاوه بر آن تعدادی ماژول دیگر ایده و برنامه نویسی خود شرکت می باشد که سامانه های دیگر تا کنون آن را ارائه نداده اند .

شماره 6 : در پنل پیامک ایده پردازان دو مدل نمایندگی ارائه می شود که یکی نمایندگی مستقل و دیگری نمایندگی همکاری در فروش یا همان کسب درآمد می باشد  .

شایان ذکر است که نمایندگی کسب درآمد نیز کاملا به صورت رایگان ارائه می گردد .

ویژگی های پنل پیامک ایده پردازان

ویژگی های پنل پیامک ایده پردازان

شماره 7 : کاربرانی که وب سایت یا اپلیکیشن داشته باشند و بخواهند احراز هویت شماره موبایل مشتریان و کاربرانشان را با پیامک انجام دهند می توانند از ماژول ارسال پیامک سریع استفاده نمایند .

این ماژول به صورت اختصاصی برای وریفیکیشن کد نوشته شده است و به تمامی شماره ها حتی شماره های بلک لیست نیز پیامک را ارسال می نماید .

شماره 8 : ماژول باشگاه مشتریان یا همان پیامک سفید نیز یکی از ویژگی های برجسته پنل می باشد که تاکنون شرکت دیگری آن را ارائه نداده است و کاملا به صورت قانونی کارکرد دارد .

این ماژول امکان ارسال پیامک خدماتی برای شماره های بلک لیست را نیز فراهم نموده است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از آن استفاده نمایند .

شماره 9 : پنل پیامک SMS.IR   یکی از قدیمی ترین وب سایت های حوزه ارسال پیامک می باشد و بیش از 9 سال است که در این صنف فعالیت می نماید و تاکنون به صورت تقریبی بیش از 90000 کاربر و نماینده فعال دارد .