همکاری در فروش ایده پردازان امروزه کسب درآمد از بستر اینترنت می تواند گزینه مناسبی برای درآمد زایی بیشتر در کنار صرف زمان و هزینه کمتر باشد چرا که هر روز این بستر گسترده تر و پتانسیل آن افزایش می یابد. در کشور ما نیز انتخاب های بسیاری برای ورود به این حوزه وجود دارد. کسب درآمد اینترنتی انواع گوناگونی دارد شما می توانید به آسانی با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانید یا می توانید مهارت ها و اطلاعات خود را در قالب متن و فیلم منتشر کنید و مطمئن باشید که افرادی برای  کسب اطلاع از دانسته‌های شما حاضرند بهای نقدی آن را بپردازند، و یا حتی از پروژه های مختلف بسته به توانایی های خود اطلاع پیدا کنید و آن ها را انجام دهید ، به تولید محتوا بپردازید و یا با انتشار تجربیات مفید زندگی خود مخاطبانی را پیدا کنید. اما گروهی از افراد با وجود آنکه به کسب درآمد اینترنتی علاقه مند هستند اما نه می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایند و نه سایت اطلاع رسانی داشته باشند، نه می خواهند پروژه ای انجام دهند و نه تولید محتوا کار مورد علاقه آن هاست و نه سرمایه خاصی را برای شروع اینکار را مد نظر قرار داده اند.

باید بدانیم که در دنیای تکنولوژی وجود خود فرد فارغ از هرگونه دانش و مهارت و سرمایه ای بسیار ارزشمند است. و این افراد نیز می توانند لذت کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند.  اما یکی از موانع اصلی برای ورود افراد به این حوزه عدم وجود شناخت کافی از نحوه کارکرد و حس عدم امنیت است که بخشی از آن به دلیل شنیدن تجربیات و بازخورد منفی دیگران ناشی شده است. اگر شما هم کسب درآمد در این حوزه را ریسک پذیر می دانید ما هم با شما موافقیم. با وجود آنکه مبنای اصلی این نحوه از کسب و کار ارزش وجودی خود فرد است اما متاسفانه شاهد سوء استفاده بیشماری در این زمینه نیز هستیم. عدم توضیح شفاف نحوه کارکرد و عدم پاسخگویی مناسب به سوالات و تاخیر یا عدم پرداخت مطالبات از مشکلاتی ست که مشاهده گردیده  و افراد بیشماری را نسبت به خود دلسرد نموده است. اما شرکت های بزرگ و معتبری نیز وجود دارد که به این باور رسیده اند که اعتماد بزرگترین سرمایه هر انسانی و تضمین کننده بقا و توسعه آن است.

ایده پردازان با باور آنکه در این حوزه نیز پتانسیل های بیشماری وجود دارد و می توان به طور اصولی و هدفمند بر روی آن فعالیت نمود و یک کسب وکار برد و برد را پیش برد، اقدام به راه اندازی ماژول همکاری در فروش در پنل پیامکی خود نموده است  این روش کسب در آمد نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری ندارد. و زمان شما بزرگترین سرمایه ای که آن را  به عنوان عضوی از خانواده ایده پردازان در اختیار ما قرار میدهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل نحوه کار با این محصول را به شما آموزش دهیم.

1-برای شروع کافی ست که در سایت sms.ir  ثبت نام کنید.

برای آموزش نحوه ثبت نام در سایت به این لینک مراجعه بفرمایید.

2- پس از ورود به سایت sms.ir  بر روی بخش ورود به پنل انبوه کلیک کنید.

3- شما هم اکنون پنل پیامکی شرکت ایده پردازان را مشاهده می کنید. در منوی سمت چپ بر روی گزینه کسب درآمد کلیک کنید.

4- هم اکنون لیست منوی کسب درآمد را مشاهده می فرمایید. حال بر روی گزینه تنظیمات گذر واژه کلیک کنید.

  

5- در این بخش می توانید گذر واژه مد نظر خود را تنظیم نمایید. بر روی دکمه + کلیک کنید.

قوانین تعریف یک گذرواژه بدین صورت است.

– کلیدواژه تعریف شده باید حداقل دارای  3 کاراکتر باشد ترجیحا از کاراکتر های انگلیسی استفاده کنید (حروف a-z و اعداد 0-9).

– کلیدواژه تعریف شده باید شامل حداقل یک کاراکتر متنی باشد. (حروف a-z)

-بر روی هر خط تماس تنها می توان یک کلیدواژه تعریف نمود.

مبنای اصلی کسب در آمد شما این است که از طریق گذرواژه  خود توسط دیگر افراد، به عنوان معرف در سامانه پیامکی ثبت می گردید و به ازای هر بار دریافت این گذرواژه بر طبق تعرفه های مشخص که در ادامه به آن می پردازیم مبلغی برای حساب شما منظور می گردد.

برای شروع کار تنها گام باقی مانده آن است که این پنل را به دوستان و افرادی که نیازمند پنل پیامکی معتبر هستند با گذرواژه خود معرفی نمایید شما بدون هیچ سرمایه ای کار خود را آغاز می کنید و پشتیبانی و رفع سوالات مشتریان خود را به ما می سپارید و ما نیز در حفظ مشتریان شما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست چرا که شما به عنوان معرف محصولات این سامانه به ما اعتماد دارید. همچنین می توانید از اعتباری که  شرکت ایده پردازان در طی مدت ها کار صادقانه و به واسطه حضور شما مشتریان گران قدر در این صنعت کسب کرده است استفاده کنید و مسیر کوتاه تری طی کنید.

در صورتی که نیاز به خرید خط اختصاصی ندارید می توانید از مشتریان خود بخواهید که به خط اختصاصی ایده پردازان به شماره 300077 گذر واژه شما را ارسال کنند و اگر شماره مشتریان شما پیش از این در سامانه پیامکی ثبت نگردیده است با موفقیت در سامانه پیامکی ما  ثبت می شوند و از آن زمان، بعد از هرگونه خرید آنان در سامانه سودی از فروش به حساب شما منظورمی گردد.

همچنین شما می توانید از مشتریان خود بخواهید گذر واژه شما را به شماره اختصاصی خودتان ارسال نمایند و این امکان وجود دارد که چند خط اختصاصی را در این سامانه به نام خود ثبت کنید که هر خط گذر واژه منحصر به فرد خود را دارا می باشد. و با استفاده از چندین خط درآمد خود را افزایش دهید. حال به معرفی امکاناتی می پردازیم که برای شفافیت و دقت و احترام به نمایندگان ما تهیه و تنظیم شده اند.

 گزینه گزارش کارکرد:

شما با استفاده از این گزینه می توانید از گزارش دقیق کارکرد خود اطلاع پیدا کنید. مواردی مانند نحوه محاسبه درصد سود و میزان در آمد اختصاص یافته و از درآمدی که تسویه حساب شده ودرآمدی که تسویه حساب نشده اطلاع حاصل نمایید.

کاربران معرفی شده :

شما در می توانید در این بخش نام کلیه کاربرانی را که از طریق گذرواژه شما در سامانه ثبت نام و اقدام به خرید نموده اند را مشاهده فرمایید. این بخش به شما کمک می کند که مدیریت دقیقی بر روی باشگاه مشتریان خود داشته باشید.

مشاهده سود های واریز شده:

شما در این بخش می توانید به طور کاملا دقیق با تفکیک شماره و نوع خدمات خریداری شده هر شماره از میزان سود تخصیص یافته اطلاع یابید.

تسویه حساب نقدی:

شما در هر زمان که بخواهید با رعایت این نکته که حداقل سود موجود شما 500،0000 ریال است می توانید نسبت به تسویه حساب خود اقدام نمایید. و در اسرع وقت این مبلغ به حساب شما منظور می گردد.

تسویه حساب پیامکی:

اگر شما نیز از خدمات ما استفاده می کنید و دارای خط اختصاصی در سامانه هستید می توانید مبلغ موجودی را به صورت پیامک تسویه حساب نمایید ، تعرفه شما طبق  جدول تعرفه ها محاسبه می گردد.

وضعیت تسویه حساب نقدی :

ما همچنین برای حصول اطمینان بیشترشما یک گزارش از وضعیت واریز های نقدی را به شما ارائه می دهیم که در این گزینه قابل مشاهده است.

همانگونه که می بینید تنها چند گام با ایده پردازانی شدن فاصله دارید تا در کنار هم تجربه ها تجربه می کنیم.