نیاز مشاغل کوچک به پیامک و پنل های پیامکی این روزها برای همه آشکار است، امروزه پیام کوتاه در بین کاربران در سراسر دنیا بسیار فراگیر شده و محبوبیت افزاینده ای داشته است ، چرا که ارسال پیامک به صورت آنلاین به یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم های مارکتینگ تبدیل شده است، پیامک ها با نرخ ۹۸% باز می شوند، قابلیت تبدیل بالا و توانایی تقویت دیگر کانال ها را دارند. علاوه بر این روش های بازاریابی قدیمی و سنتی در مقایسه با بازاریابی پیامکی هزینه بسیار بالاتری برای خرده فروشان و مشاغل تازه تاسیس خواهند داشت و در این برهه اصلا به صرفه نیستند، با توجه به همه این موارد نیاز مشاغل کوچک به پیامک امری کاملا بدیهی و تاثیرگذار می باشد.

سامانه پیامکی sms.ir امکانات مختلفی را برای این نوع مشاغل در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

ارسال پیامک منطقه ای و نقشه گوگل

ارسال پیامک براساس کدپستی مناطق و یا از روی نقشه گوگل یکی از گزینه هایی است که کسب و کار های کوچک می توانند از آن استفاده کنند و پیامک خود را برای مناطق هدف خود ارسال کنند. این مورد برای اعلام حراجی ها و ارائه محصولات و خدمات جدید در یک منطقه بسیار مناسب است و افراد می توانند بر این اساس در نواحی مد نظر خود اقدام به جذب مشتری کنند.

ارسال براساس اصناف

در پنل پیامک sms.ir بانک شماره موبایل براساس اصناف موجود است که دسته بندی های مختلف از مشاغل و کسب و کارهای متنوع را شامل می شود. این مورد هم به صورت کلی در سراسر کشور و هم به صورت تفکیک در شهرهای مختلف در پنل موجود است. بعضی از مشاغل نیاز دارند برای یک صنف به خصوص تبلیغات خود را انجام دهند، چنین افرادی می توانند با استفاده از کلمات مناسب در یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار، بازخورد بالایی از پیامک ها داشته باشند و فروش خود را افزایش دهند.

ارسال براساس سن و جنسیت

برای برخی از کسب و کارها ارسال تبلیغات فقط برای یک رده سنی خاص و یا جنسیت خاص تاثیرگذار خواهد بود، مثلا برای آرایشگاه ها یا سالن های زیبایی زنانه و مردانه، این بانک می تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. در این بخش شما می توانید شماره مخاطبین در یک منطقه را هم براساس رده سنی و هم براساس جنسیت آنها طبقه بندی کنید و ارسال خود را انجام دهید.

نکته ای که در مورد این بانک به خصوص وجود دارد این است که تنها از سرشماره 5000 انجام می شود.

جذب مشتری

بعد از انجام این مراحل و تبلیغات گسترده ،حال نوبت آن است که با ارائه پیشنهادات شگفت انگیز به جذب مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی بپردازید.

در این مرحله کار شما سخت تر می شود، حال باید از آنها بخواهید عضو کمپین شما شوند تا بتوانند پیامک های شما در رابطه با آپدیت های جدید، محصولات و خدمات تازه را دریافت کنند. مثلا می توانید پیامک های این چنینی ارسال کنید :

  • برای دریافت تخفیف 20 درصدی تا 48 ساعت آینده کد زیر را به همین شماره ارسال کنید کد تخفیف:  Takhfif20 یا بر روی لینک کلیک کنید: link
  • فروش محصول XXX با 30 درصد تخفیف با ارسال عدد 1  لغو دریافت با ارسال کلمه off

به این صورت شما در پنل به دریافتی های مشتریان نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید شماره آنها را به مشتریان دائمی خود اضافه کنید.

دسته بندی مشتریان

پس از اینکه مشتریان خود را جذب کردید، حال می توانید اطلاعات آنها را در دفترچه تلفن پنل پیامکی خود ثبت کنید. بنابراین شما می توانید یک پایگاه داده از مشتریان دائمی خود ایجاد نمایید و به صورت دوره ای برای آنها پیامک ارسال کنید و اخبار جدید در مورد کسب و کار خود را به آنها اطلاع دهید، در این بین همچنان از ارائه تخفیف ها و پیشنهادات شگفت انگیز غافل نشوید.