اگر از در کسب و کار شما مشتری‌مداری حرف اول را می‌زند، اگر دیدگاه و نظرات مشتریان را در مسیر پیشرفت خود مهم می‌دانید، ایده‌پردازان به شما نظرسنجی پیامکی را پیشنهاد می‌کند.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که با ارسال یک گزینه در مسابقه‌های تلویزیونی شرکت کرده و یا نظرتان را در قالب پاسخ‌های از پیش تعریف شده ای که در اختیار شما می‌گذارند، پیامک کنید. انجام اینگونه نظرسنجی‌ها می‌تواند ساده تر از آنچه که فکرش را می‌کنید صورت گیرد. در واقع ماژول نظرسنجی و مسابقه  همین کار را برای شما انجام می‌دهد.

چرا این‌ ماژول نظرسنجی و مسابقه؟

به طور کلی استفاده از سرویس‌های پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که با صرف کم‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه، خدمات و یا تبلیغات انبوهی را در حوزه‌ی فعالیت و کسب و کار خود پیاده‌سازی کنید. حال ماژول نظرسنجی و مسابقه این امکان را به شما می‌دهد که:

  • حس همکاری و تبادل اطلاعات را در مشتریان خود به وجود آورید.
  • اگر رضایت مشتری را به عنوان هدف اصلی خود درنظر می گیرید، ماژول نظرسنجی می‌‌تواند معیار مناسبی برای سنجش رضایت مشتری باشد.
  • از پاسخ‌هایی دقیق‌تر بهره‌مند شوید. چراکه مشتریان صادقانه‌تر از زمانی که با شما رو در رو هستند پاسخ خود را بازگو ‌می‌کنند.
  • با توجه به روند رو به افزایش استفاده از تلفن همراه، با ارسال پیامک نظرسنجی می‌توانید در کمترین زمان بیشترین بازخورد را از مخاطبان خود داشته باشید.
  • استفاده از نظرسنجی در قالب پیامک یکی از ساده‌ترین و در عین حال ‌پرکاربردترین روش‌هایی است که به کمترین دانش مورد نیاز مخاطبان شما برای تبادل نظرات احتیاج دارد، در نتیجه شما می‌توانید با هر قشری از جامعه از این طریق در ارتباط باشید.
  • اگر دوست‌دار محیط زیست هستید این ماژول به شما پیشنهاد می‌شود چراکه از چاپ فرم‌های کاغذی نظرسنجی به شکل انبوه جلوگیری می‌کند.
  • شما می‌توانید با راه‌اندازی نظرسنجی و مسابقه در قالب پیامک، با تحلیل نظر مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن، کیفیت کسب و کار خود را بالا ببرید.
  • ایده‌پردازان با ارائه‌ی این ماژول به شما این امکان را می‌دهد که برای مشتریان خود با ارسال یک پیامک ساده، مسابقه برگزار کرده و ازمیان پاسخ‌ آن‌ها به بهترین شکل قرعه‌کشی کنید.
  • برگزاری مسابقه‌ی پیامکی که از طریق این ماژول نظرسنجی ومسابقه انجام می‌شود، حس مهم بودن را به مشتری القا می‌کند.

چگونه یک نظرسنجی پیامکی با کیفیت برگزار کنیم؟

پیشنهاد ایده‌پردازان به شما این است که اگر از ارسال پیامک به شکل انبوه استفاده می‌کنید، در طرح سوالات خود، از سوالات مبهم بپرهیزید. بهتر است سوالات واضح و متناسب با سطح دانش همه‌ی اقشار جامعه باشد.

از طرح سوالات طولانی پرهیز کنید چرا که به دلیل مشغله‌های کاری مشتریان شما، احتمال کیفیت پاسخ‌دهی دقیق آنان را پایین می‌آید.

قبل از طرح سوال نظرسنجی، به اهمیت نقش مشتریان در بهبود کار خود اشاره کنید، تا مخاطب با انگیزه‌ای مضاعف به پیام شما پاسخ دهد.

فعال‌سازی ماژول:

از قسمت امکانات اولیه‌ی مورد نیاز به بخش فعالسازی امکانات پنل رفته و ماژول نظرسنجی و مسابقه خریداری کنید. هزینه‌ی این ماژول معادل ۱۰۰۰ پیامک می‌باشد.


برای آشنایی با جزئیات این ماژول و چگونگی استفاده از آن، راهنمای سایت sms.ir را که در پایین صفحه‌ی سایت، در منوی لینک های مفید وجود دارد، مطالعه فرمایید.