نحوه دریافت پشتیبانی در ایام عید سوالی است که بیشتر کاربران و مشتریان از شرکت های ارائه دهنده خدمات می پرسند و برایشان هم اهمیت بالایی دارد. شرکت های خدماتی با توجه به نوع خدماتشان همواره به دنبال ارائه پشتیبانی کامل و بی رقیب اند. احتمالا عبارت 7*24  و یا 365*7*24 را دیده و یا شنیده اید.

24*7 به معنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پشتیبانی است و گاهی شرکت ها از این هم فراتر رفته و از عبارت 365*7*27 استفاده می کنند. تمام 365 روز سال در تمام روزهای هفته و در تمام ساعات شبانه روز

این عبارات را در سایت و یا صفحه خدمات و یا کارت گارانتی می توانید مشاهده نمایید.

ارائه  پشتیبانی با کیفیت و واقعی تضمین فروش و ارتقا شما در دنیای تجارت است و در این موضوع هیچ شکی نیست. شرکت ایده پردازان نیز در ارائه پشتیبانی به مشتریان و کارربرانش همواره به دنیای ارائه خدمات به روز و تخصصی و با کیفیت است.

نحوه دریافت پشتیبانی در ایام عید :

  • شماره تماس
  • درج تیکت
  • قسمت تماس با ما در سایت

تماس با شماره 0212853 یکی از ساده ترین راه ها برای ارتباط  با کارشناسان پشتیبانی است. در روزهای اداری از ساعت 9 صبح تا 20:30 می توانید مکالمه تلفنی داشته باشید. زمان مکالمه تلفنی در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 بعد از ظهر می باشد. در روز های تعطیل رسمی مکالمه تلفنی بر قرار نمی باشد اما در ایام عید و در روزهای اداری ( غیر تعطیل ) می توانید از طریق شماره گیری شماره 0212853 از ساعت 9 الی 14 پشتیبانی تلفنی دریافت نمایید.

تیکت راهی آسان و سریع برای رسیدن به پاسخ سوالات خود و یا برطرف شدن مشکلتان می باشد. درج تیکت از طریق ورود به سامانه ارسال پیامک امکان پذیر است و پاسخ دهی به آن در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود. البته ممکن است موضوعات نیاز به بررسی بیشتری داشته باشند و این امر زمان بر باشد که حتما در تیکت اعلام خواهد شد. تیکت های اولویت دار و واقعا بحرانی درج شده بین ساعت 1 بامداد تا 9 صبح با سرعت بالاتری نسبت به تیکت های درج شده در این ساعت پاسخگویی خواهند شد.

قسمت تماس با ما در سایت درخواست شما را به صورت ایمیل به مدیریت مربوطه ارسال خواهد نمود و این مورد با اولویت کمتری نسبت به تیکت به صورت ایمیلی و یا تماس بررسی و پیگیری خواهد شد.

شرکت ایده پردازان در تمام بخش های خود به فکر ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن است.