نحوه ثبت نام در پنل انبوه مناسب افرادی و کاربرانی است که قصد ارسال پیامک را به صورت تکی و یا انبوه دارند تا از امکانات بینظیر ارسال پیامک بهره مند شوند. از طریق پنل انبوه می توان به شماره موبایل هایی که در اختیارتان قرار دارد ارسال پیامک انجام دهید. حتی اگر شماره موبایلی در اختیارتان نباشد می توانید با استفاده از بانک های اطلاعاتی موجود در سیستم اقدام به ارسال تبلیغاتی نمایید. وجود 6 نوع بانک موبایل متفاوت با قابلیت های ارسال سن و جنسیت، ارسال دکل ایرانسل، اصناف و یا ارسال از نقشه و … جزو قابلیت های ارسال پیامک در پنل انبوه است.

در پنل انبوه، دسترسی ماژول هایی چون کدخوان، تبریک تولد، انتقال دریافتی ها به urlو یا کدهای RESTFUL و قابلیت ارسال سریع پیامک بابت احراز هویت و ارسال متن ثابت همراه با متغییر قرار داده شده است. این مقاله به نحوه ثبت نام در پنل انبوه می پردازد تا بتوانید از روش های موجود به راحتی ایجاد حساب کاربری نمایید:

نحوه ثبت نام در پنل انبوه :

  • ثبت نام در سایت sms.ir:

وارد سایت www.sms.ir شوید.

در سمت راست بالای صفحه، ” ایجاد حساب ” را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده تب ” ایجاد حساب ” را انتخاب نمایید و شماره موبایل خود را وارد کنید.

پس از انتخاب ” ایجاد حساب کاربری ” در کمتر از چند دقیقه اطلاعات ورودی خود را دریافت خواهید نمود.

نحوه ثبت نام در پنل انبوه
  • ثبت از طریق ارسال کد:

این روش بسیار ساده و آسان است. کافیست از شماره موبایل خود عدد 1 را به شماره 300077 ارسال نمایید. ثبت نام شما در سایت انجام شده و در کمتر از چند دقیقه پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید نمود و به راحتی می توانید وارد پنل انبوه خود شوید.

پس از وارد نمودن اطلاعات اولیه خود و انتخاب خط اختصاصی که از طرف ما هدیه داده می شود، می توانید ارسال های خود را انجام دهید.

زمان ثبت نام به صورت کلی زمانبر نیست و همان زمان می توانید از سامانه خود استفاده نمایید بدون اینکه لازم باشد منتظر تایید و یا فعال سازی بمانید.