به احتمال زیاد تا به امروز برای شما هم از سمت شماره‌های تبلیغاتی پیامک آمده است. این پیامک‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های اختصاصی ارسال می‌شوند و شما این خطوط اختصاصی و پنل‌های پیامکی را می‌توانید از شرکت‌های خدماتی در این زمینه تهیه کنید. اما در ابتدا نیاز است که در ابتدا آشنایی مختصر با سیستم خدمات دهی پیامک مورد نظر خود داشتید. به همین دلیل ما در ادامه می‌خواهیم به معرفی پنل های پیامکی SMS.ir بپردازیم.

معرفی پنل های پیامکی و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها

هر موسسه و شخصی می‌تواند با مراجعه به شرکت‌هایی که خدمات پنل پیامکی را دارند از جمله ایده‌پردازان و سپس ارائه مدارک لازم از خدمات پنل‌های پیامکی استفاده کرده و با خط اختصاصی خود به مشتریان و افراد مختلف پیام ارسال کنند.

این شماره‌های اختصاصی توسط یک سری از اپراتورها به افراد ارائه می شوند و شرکت‌های خدمات پنل پیامکی واسطه‌ای بین اپراتورها و اشخاص هستند تا علاوه بر خطوط اختصاصی امکانات دیگری مانند بانک‌های شماره و یا ارسال سریع و زمان‌دار پیامک و موارد دیگر را در اختیار افراد قرار دهند. شما با تهیه این خطوط می‌توانید پیام‌های مورد نظرتان را برای افراد ارسال کنید.

اگر بانک شماره کاملی نیز نداشته باشید، شرکت ایده‌پردازان بانک شماره‌های متفاوتی دارد که شما می‌توانید برای ارسال پیامک از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از بخش ارسال از روی نقشه و یا شهر و کدپستی برای مناطق خاصی پیامک ارسال کنید و یا اگر در صنف خاصی مشغول هستید؛ برای مثال شما لباس زنانه عمده به فروش می‎‌رسانید، می‌توانید برای صنف لباس فروشان پیامک‌های مورد نظرتان را ارسال کنید و آن‌ها را از قیمت‌ها و شرایط فروش خود مطلع کنید.

این پنل برای تمامی اصناف مناسب است برای مثال در ادامه راجع به مزایای استفاده از پنل‌های پیامکی برای فروشندگان لباس برای شما صحبت می‌کنیم.

تصور کنید شما اجناس جدیدی را به محصولات مغازه خود اضافه کرده‌اید، اگر بخواهید تک تک به تمامی مشتریان گذشته خود پیامک بدهید، زمان زیادی را از شما می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از پنل های پیامکی در یک لحظه به تمامی مشتریان سابق خود ارسال کنید. با استفاده از این خدمات همراهان و مشتریان شما می‌توانند از اجناس جدید شما باخبر شوند.

همچنین شما می‌توانید اگر قصد تخفیف یا فروش فصلی داشته باشید از این طریق به مشتریان خود اعلام کنید. علاوه بر این اگر از پنل پیامکی ایده‌پردازان استفاده کنید، می‌توانید به مناطق خاصی از  شهرتان ارسال کنید در این صورت افرادی که مغازه شما را نمی‌شناسند نیز با دریافت پیامک از سمت مغازه شما می‌توانند با شما آشنا شوند. ورلتل

همچنین شما می‌توانید برای فروش بیشتر و جذب مخاطب از مشتریان خود بخواهید با ارسال کد مخصوصی به شماره اختصاصی شما کد تخفیف دریافت نمایند و یا با استفاده از امکان قرعه کشی بین کسانی که به طور مثال گزینه یک را ارسال کرده‌اند قرعه کشی کرده و به قید قرعه هدیه دهید.

شرکت ایده پردازان و ارائه خدمات پنل پیامکی

شرکت ایده‌پردازان حدود 10 سال است که خدمات پنل پیامکی را ارائه می‌دهد و در طی این سال‌ها با توجه به سرویس دهی مورد قبولی که داشته است، افراد و شرکت‌های زیاد و معتبری برای استفاده از خدمات پنل پیامکی به این شرکت مراجعه کرده‌اند.

شما نیز اگر از صنف پوشاک هستید، می‌توانید از طریق شرکت ایده پردازان خط اختصاصی خود را تهیه کرده و یا با خطی که ایده پردازان به شما هدیه می‌دهد به ارسال پیامک برای مشتریان خود پیام دهید. زمانی که شما در ایده پردازان ثبت نام می‌کنید، می‌توانید با توجه به نیاز و شرایطتان یکی از پنل‌های رایگان، برنزی، نقره‌ای، طلایی را تهیه کنید.

همچنین اگر سایتی برای فروشگاه خود دارید، می‌توانید این پنل‌ها را بر روی سایت خود نصب و مدیریت کنید. استفاده از پنل های پیامکی می‌تواند تاثیر شگرفی روی فروش شما بگذارد. در بخش راهنمای سامانه شما می توانید کار با قسمت‌های مختلف منوی پنل کاربری سایت را آموزش ببینید.