مشتری وفادار یا وفاداری مشتری با ارسال پیامک

مشتری وفادار یا وفاداری مشتری با ارسال پیامک

مشتری وفادار مهمترین نیاز هر کسب و کار و بنگاه اقتصادی است. چرا که هزینه های جذب مشتری و مخاطب جدید 3 برابر بیشتر از نگه داشتن و وفادار کردن مشتریان قبلی است. مشتری وفادار مشتری است که با یک بار خرید مجدد به فروشگاه و یا شرکت شما مراجعه کند.

چگونه مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

برای تبدیل مشتری به مشتری وفادار مسائل و عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا مشتری را به یک مشتری وفادار تبدیل کنند که بررسی کردن تمام این عوامل زمان بر خواهد بود، اما قصد داریم تا در این مطلب نکاتی را جهت وفادار کردن مشتری به فروشگاه و کسب و کارها بازگو کنیم.

مشتری وفادار

عوامل مهم در وفادار کردن مشتری عبارتند از:

  • اخلاق مدار بودن
  • احترام به مشتری و سلایق او
  • پاسخ گویی به نیاز های مشتری
  • ایجاد حس خوب از خرید در مشتری
  • راهنمایی کردن مشتری
  • برقراری ارتباط با مشتری پس از خرید

عواملی که نام برده شد همه مهم هستند ولی مهترین آنها برقراری ارتباط با مشتری پس از خرید است. برقراری ارتباط با مشتری باعث می شود تا مشتری همواره به یاد فروشگاه و یا شرکت شما باشد و با نیاز داشتن به کالا و یا خدماتی که در زمینه کاری شما است مجدد پیش شما بازگردد و شما یکی از گزینه های خرید مجدد او برای بررسی باشید که معمولا با تجربه خوبی که مشتری از خرید قبلی داشته بار دیگر در فروشگاه شما اقدام به خرید می کند.

ارتباط با مشتری راه های متفاوتی همچون برقرراری تماس، ارسال ایمیل، ارسال پیامک و … دارد که ساده ترین، سریعترین و ارزانترین راه را می توان ارسال پیامک دانست.

در ارسال پیامک اگر خط ارسالی شما خدماتی نباشد نمی توانید پیام خود را به دست مشتریانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند ارسال کنید. راه حل این مشکل چیست؟

شما می توانید با نرم افزار پیامک سفید به تمام مخاطبین و مشتریان خود پیامک ارسال کنید و پیام های خود را به دست تمامی مشتریان خود حتی افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند برسانید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان