در مقاله های قبلی متن پیامک تبلیغاتی (بخش اول و بخش دوم) ، چندین نکته برای افزایش تاثیر پیامک تبلیغاتی شما برای مخاطبین ذکر شد.

در این مقاله نیز به چندین نکته ظریف تر برای کارایی هرچه بیشتر پیامک های تبلیغاتی شما خواهیم پرداخت.

متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار:

  1. استفاده از ایموجی : می توانید در متن پیامتان از ایموجی های مختلف و مرتبط با متنتان استفاده نمایید، با این کار، تبلیغات شما تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد و در ذهن آنها حک خواهد شد.

برای مثال :

*فرصتی استثنایی* تنها تا * 20 مرداد ماه  * می توانید لوازم … خود را با* 50% تخفیف * از ما خریداری کنید *

  1. ارسال با نام و نام خانوادگی : اگر لیستی از مشتریانتان به همراه اطلاعاتشان را دارید، می توانید پیام خودتان را با نام و نام خانوادگی آنها ارسال نمایید. با این کار علاوه بر جلب نظر مخاطبین، به آنها این پیام را می رسانید که برای مخاطبینتان ارزش ویژه ای قائل هستید و در واقع خدمات خودتان را برای کاربرانتان سفارشی سازی کرده اید.
  2. تفکیک مخاطبین : در صورت ارسال برای بانک های مختلف می توانید بر اساس مخاطبین مورد نظرتان متن خود را سفارشی کنید. مثلا بر اساس سن و جنسیت و یا نوع تبلیغاتتان برای قشر های مختلف ، متن متفاوتی ارسال نمایید. این کار می تواند تاثیرگذاری تبلیغاتتان را بالا ببرد.
  3. رعایت ادب : همواره در نگارش متن هایتان دقت لازم را داشته باشید و ادب را رعایت نمایید، حتی اگر می خواهید متن خود را به صورت محاوره ای برای مخاطبینتان ارسال نمایید ، طوری نباشد که خاطر مخاطب را مکدر نماید، مانند مورد زیر :

گشنه ها غذا حاضره! سفارشتون رو بدید.

نمونه متن بالا به هیچ عنوان برای تبلیغات مناسب نمی باشد و مخاطب نه تنها از دریافت این پیام خوشحال نخواهد شد بلکه تصویر بدی از کسب و کار شما در ذهنش باقی خواهد ماند.

  1. معرفی شبکه های اجتماعی : برای ایجاد تعامل هرچه بیشتر با مخاطبینتان، می توانید در پیامک هایتان شبکه های اجتماعی خود را نیز معرفی نمایید و حتی برای کوتاه شدن متن پیامک می توانید لینک شبکه های اجتماعی را با استفاده از سایت های bitly و یا google shortener کوتاه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره برای ارسال های خود می توانید با 0212853 تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت نمایید.