متن پیامک تبلیغاتی برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را از طریق ارسال پیامک به مخاطبین معرفی کنند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه یکی از روش های پرکاربرد برای تبلیغات، ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشد. بسیاری معتقدند تبلیغات از طریق پیامک، نسبت به راه های دیگر مانند شبکه های اجتماعی، تراکت ها، تیزرهای تلویزیونی و … آنطور که باید تاثیرگذار نیست. اما می خواهیم رازی را با شما در میان بگذاریم. در صورتی که پیام های تبلیغاتی خود را با اصول درست و کارآمد ارسال کنید نه تنها نسبت به سایر روش ها به صرفه تر و راحت تر می باشد ، بلکه کارایی بیشتری خواهد داشت و در کوتاه مدت نتیجه دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد.

بنابراین در این مقاله قصد داریم نکاتی که برای ایجاد یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار ضروری است را برای شما قرار دهیم.

متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار :

1.متن خود را کوتاه کنید

خواندن متن های طولانی و خسته کننده از حوصله اکثریت مخاطبین خارج است. سعی کنید متن مورد نظر خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و در همان تعداد کاراکتر محدود، برند خود را معرفی کنید و مواردی که برای تبلیغات کارتان ضروری است را ذکر کنید.

ممکن است بپرسید اگر متن کوتاه باشد چگونه از میزان تاثیرگذاری آن مطمئن شوم؟

شما می بایست با پرسیدن سوال هایی هدف مخاطبین خود را مشخص کنید. سوال هایی مانند مخاطبین من به دنبال چه خدماتی هستند؟ کدام خدمات آنها را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟ مشکل آن ها چیست؟ راه حل این مشکل چه چیزی می تواند باشد؟ و … به این صورت می توانید تبلیغات خود را به صورت مفید و مختصر برای مخاطبینتان ارسال کنید.

2.تبلیغات خود را جذاب کنید

سعی کنید متنی که می نویسید را از دید گیرنده بررسی کنید و ببینید به چه صورت جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد. کلمات و یا عباراتی که فکر می کنید برای مخاطبین هدف شما ممکن است جذابیت خاصی داشته باشد و یا توجه آن ها را جلب کند، در متن تبلیغاتی خود به کار ببرید.

استفاده از تخفیف و هدایا برای تبلیغ کسب و کارتان نیز می تواند جذاب باشد . مثلا می توانید با ارسال متن های حاوی تخفیف، هدایا، پیشنهاد شگفت انگیز و … انگیزه بیشتری را در مخاطب برای خواندن پیامک و ایجاد ارتباط با شما برقرار کنید.

همچنین می بایست مواردی که مزیت رقابتی شما را به وجود می آورند و جوانب مثبت کسب و کارتان را در متن تبلیغاتی خود ذکر کنید.

3.در متن خود کلمات مهم را متمایز کنید

کلماتی که فکر می کنید تاثیرگذاری بیشتری برای جذب مخاطب دارد را متمایز کنید . با استفاده از کاراکترهای مختلف مانند ! ، * ، # و … می توانید کلمات کلیدی خود را هدف قرار داده و ذهن مخاطب را به آن سمت هدایت کنید . برای مثال متن زیر را در نظر بگیرید :

!! قابل توجه شرکت های … !! *هشدارها و فرصت های مهم * #در رکود اقتصادی برای درآمد بیشتر چه باید کرد؟# برای اطلاعات بیشتر ارسال عدد ۱

در آینده سایر نکات مهم برای ارسال پیامک تبلیغاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت.