ماژول کد خوان یا گارانتی چک

حتما شما نیز تا کنون محصولاتی را خریداری نموده اید که کد گارانتی داشته باشند و با ارسال کد گارانتی به شماره اعلام شده از اصالت کالا خریداری شده خود اطمینان حاصل کرده باشید .

آیا شخصی کد شما را بررسی کرده و به شما پاسخ داده است یا توسط برنامه نرم افزاری انجام می شود ؟

در پاسخ می توان گفت که این بررسی کد و ارسال پاسخ توسط ماژول کدخوان انجام می شود و تمام فرآیند به صورت سیستماتیک صورت می گیرد .

ماژول کد خوان یا همان گارانتی چک یکی از کامل ترین و کاربردی ترین ماژول های سامانه ارسال پیامک ایده پردازان می باشد و کاربران بی شماری نیاز خود را با این قابلیت رفع می نمایند .

برخی از مجموعه ها که محصولات ارائه می دهند همراه محصول خود کد گارانتی به مشتری اعلام می کنند که کد گارانتی را به شماره خاصی ارسال نمایند تا از اصالت محصول مطمئن شوند .

ماژول کدخوان

همچنین در برخی از محصولات کد گارانتی بر روی خود محصول درج شده است .

همانطور که می دانیم اصل بودن یا نبودن یک محصول برای تمامی مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد .

شرکت ها و اصناف با استفاده از این ماژول می توانند به مشتریانشان اطمینان لازم را ارائه دهند .

یکی از ویژگی های اصلی ماژول کد خوان یا همان گارانتی چک این است که محدودیتی در دریافت کد ندارد و کاربران می توانند به هر تعداد دلخواه کد تعریف نمایند .

کدی که مشتری به شماره مشخص شده ارسال می کند امکان دارد اشتباه ، تکراری یا صحیح باشد .

در این ماژول شما می توانید سه نوع پاسخ بالا را به صورت مجزا تعریف نمایید .

همچنین ماژول کد خوان یا گارانتی چک این امکان را به شما می دهد فرستنده پاسخ های صحیحی که دریافت می شود را در دفترچه تلفن پنلتان به صورت خودکار ذخیره نمایید .

این امکان به شما کمک می کند در برخی مواقع که نیاز به ارسال پیامک تبلیغات یا اطلاع رسانی به مشتریانتان را داشتید بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال پیامک خود را انجام دهید .

کاربرانی که تمایل داشته باشند می توانند ابتدا به صورت آزمایشی 24 ساعت ماژول را فعال نمایند و پس از تست و داشتن رضایت کامل اقدامات لازم جهت فعال سازی را انجام دهند .

در مقالات بعد در مورد نحوه استفاده و فعال سازی این ماژول توضیحاتی ارائه خواهیم داد .