طریقه ارسال پیامک در این مقاله مرحله به مرحله برای شما کاربران عزیز شرح داده می شود تا بتوانید به راحتی پیامک های خود را ارسال نمایید و اگر در هر یک از مراحل به مشکلی برخوردید در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف نمایید

ثبت نام در پنل انبوه sms.ir

پیش از هرچیزی مراحل ثبت نام در پنل پیامک برای شما عزیزان شرح داده می شود. ابتدا می بایست مطابق با عکس زیر پس از کلیک بر روی دکمه ورود به پنل انبوه از قسمت بالا سمت راست صفحه، ایجاد حساب را زده و ثبت نام خود را انجام دهید

طریقه ارسال پیامک

سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای شما پیامک شده است، از همان قسمت ورود به پنل انبوه وارد پنل خود شوید. هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور کیبورد شما حتما باید انگلیسی باشد و به حروف کوچک و بزرگ نیز دقت نمایید.

پس از وارد شدن به پنل مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا مطابق با عکس زیر تیک تایید قوانین را بزنید ( حتما قوانین را به دقت مطالعه نمایید تا در آینده مشکلی برای شما به وجود نیاید)

طریقه ارسال پیامک

سپس در مرحله بعدی اطلاعات فردی خود را تکمیل کنید، دقت داشته باشید که همه موارد باید تکمیل شوند و اعداد را نیز با کیبورد انگلیسی بنویسید

طریقه ارسال پیامک

در مرحله بعد سیستم به شما یک خط پیامکی رندم هدیه می دهد، آن را تایید کرده تا مراحل ثبت نام به اتمام برسد.

طریقه ارسال پیامک

پس از آن باید همانند تصویر زیر بر روی دکمه تکمیل ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید و پس از آپلود تصویر کارت ملی، دکمه تایید و ثبت را بزنید.

طریقه ارسال پیامک

پس از این کار، کارشناسان بخش sms در ساعات اداری در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و بعد از آن پنل شما فعال خواهد شد.

خریداری شارژ پیامکی

بعد از اینکه پنل شما فعال شد، اولین قدم خریداری اعتبار پیامکی برای ارسال پیامک و سپس خریداری ماژول هایی که ممکن است نیاز داشته باشید، می باشد.

برای خریداری پیامک شما 2 راه خواهید داشت : 1.شارژ حساب به صورت عادی با مبلغ مورد نظر شما 2.خریداری بسته پیامکی

در حالت اول به هر میزان که مد نظر شماست می توانید مطابق تصویر زیر شارژ خریداری کنید

مبلغ را وارد کرده، بانک را انتخاب نمایید و سپس پرداخت را بزنید.

طریقه ارسال پیامک

خرید بسته پیامکی نیز مانند تصویر زیر است که با خریداری پیامک های بیشتر، به شما مقداری پیامک هدیه نیز تعلق می گیرد.

طریقه ارسال پیامک

اگر مایل به پرداخت آنلاین نیستید میتوانید به یکی از شماره کارت های شرکت مبلغ را پرداخت نموده و مطابق با تصویر زیر از بخش اعتبار، درج فیش، مبلغ پرداختی، بانکی که به آن پرداخت داشته اید، تاریخ و ساعت و کد رهگیری را وارد کرده و فیش خود را ثبت کنید، در ساعات اداری فیش شما حداکثر تا نیم ساعت پس از تایید بررسی می شود و پنل شما شارژ می گردد.

طریقه ارسال پیامک

پس از شارژ پنل اگر نیاز به ماژول و یا امکانات خاصی دارید می توانید به منوی امکانات اولیه مورد نیاز، فعالسازی امکانات پنل مراجعه کرده و ماژول مورد نیاز خود را خریداری کنید، حتی می توانید از منوی فعالسازی امکانات یکجای پنل ، یکی از پکیج های ما را خریداری نمایید.

ارسال پیامک

مرحله بعد ارسال پیامک می باشد. شما میبایست از منوی ارسال پیامک، پیامک های خود را بفرستید. اگر شماره مخاطبین خود را دارید می توانید شماره آنها را در امکانات اولیه مورد نیاز، دفترچه تلفن وارد نمایید. طریقه صحیح وارد کردن شماره ها در این مقاله نوشته شده است. بعد از آن می توانید مطابق تصاویر زیر از منوی ارسال پیامک ساده، متن خود را نوشته، گیرندگان را وارد کرده و سپس پیامک خود را بفرستید. اگر تمایلی به اضافه کردن مخاطبین در دفترچه تلفن ندارید، میتوانید شماره ها را در قسمت درج دستی، یا از یک فایل txt وارد نمایید.

طریقه ارسال پیامک طریقه ارسال پیامک

اگر خودتان شماره ندارید و قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید می توانید از یکی از بانک های شماره موبایل ما بنا به نیاز خود ارسال داشته باشید.

1-ارسال از روی نقشه گوگل

2-ارسال براساس شهر و کدپستی

3-ارسال براساس سن و جنسیت

4-ارسال براساس اصناف

5-ارسال پیامک از دکل ایرانسل

طریقه ارسال پیامک

در هر بانک مورد نظر ابتدا متن خود را می نویسید و سپس بانک مورد نظر خود را انتخاب می کنید. پس از تعیین تعداد ارسال و مشخص نمودن زمان ارسال می توانید ارسال خود را انجام دهید :

طریقه ارسال پیامک

مثلا در بخش ارسال براساس شهر و کدپستی، بعداز نوشتن متن پیامک، روی متن “جهت انتخاب محدوده مورد نظر کلیک نمایید” کلیک کرده و زیرمجموعه ها را تا جایی کلیک کنید که به محدوده مورد نظر خود برسید، سپس آن محدوده را انتخاب کنید.

طریقه ارسال پیامک

سپس از منوی نحوه ارسال تعداد ارسال خود را نیز بنویسید. اگر میخواهید روزانه ارسال به این بانک را برای شماره های غیر تکراری انجام دهید، باید نحوه ارسال را روی ترتیبی بگذارید و شروع از ردیف را هربار تغییر دهید، مثلا امروز تعداد 1000 ارسال ترتیبی شروع از ردیف 1، فردا تعداد 1000 ارسال ترتیبی شروع از ردیف 1001 و به همین ترتیب الی اخر

اگر میخواهید شماره موبایل ها را فیلتر نمایید بخش از شماره تا شماره را به هر صورتی که میخواهید تغییر دهید، در غیر این صورت سایر موارد را خالی گذاشته و به مرحله بعد بروید.

طریقه ارسال پیامک

در مرحله بعد، پس از انتخاب زمان، شماره فرستنده را انتخاب کرده و انتخاب و ادامه را بزنید.

طریقه ارسال پیامک

در مرحله آخر نیز تایید ارسال را بزنید، با ارسال متن، پیام ” پیامک شما با موفقیت در صف ارسال قرار گرفت” را خواهید دید.

دقت داشته باشید در مراحل به عقب بازنگردید ممکن است دچار مشکل شوید.

بعد از اتمام ارسال برای مشاهده گزارش های خود می توانید از این مقاله کمک بگیرید.

اگر در هر یک از مراحل به مشکل برخوردید می توانید از طریق ارسال تیکت یا شماره گیری 0212853 در هر لحظه با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.