سامانه پیامک کوتاه جهت استفاده ی شخصی

سامانه پیامک کوتاه جهت استفاده ی شخصی

سامانه های ارسال پیامک انبوه تنها برای استفاده ی حقوقی ( شرکت ها ، سازمان ها ) ، اصناف و از این قبیل نمی باشد. تمامی افراد حقیقی نیز می توانند از امکانات سامانه پیامکی استفاده نمایند. در این مقاله امکانات پنل پیامک شرکت ایده پردازان برای افرادی که به صورت شخصی می توانند از این سامانه استفاده نمایند را شرح خواهیم داد.

دفترچه تلفن

شما می توانید شماره تلفن همراه اقوام ، دوستان و همکارانتان را در سامانه پیام کوتاهتان ذخیره نمایید تا هر زمان که قصد ارسال پیامک به آنان را داشتید به راحتی شماره ها در دسترس شما باشند. از قابلیت های دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان امکان گروه بندی شماره تلفن های همراه می باشد. این ماژول به صورت رایگان بوده و برای تمامی کاربران قابل استفاده می باشد.

ارسال پیامک از خارج از کشور

برخی مواقع امکان خرید سیم کارت در کشورهای خارجی میسر نبوده و شخص علاقه ای به پرداخت هزینه ی رومینگ خط خود نداشته است. سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان این امکان را به شما می دهد تا در تمامی نقاط دنیا با ورود به پنلتان بتوانید به تمامی مخاطبین خود پیامک ارسال نموده و در صورت ارسال با خطوط 3000 و یا 1000 گزارش پیامک های ارسالیتان را مشاهده نمایید.

ارسال پیامک تبریک مناسبت ها

به دلیل مشغله زیاد گاهی اوقات مناسبت های مهم عزیزانمان مانند سالروز تولدشان را فراموش می کنیم. شما می توانید با وارد نمودت سالروز تولد و یا مناسبت های مهم هر شخص در اطلاعات دفترچه تلفن مخاطب و استفاده از ماژول ارسال پیامک بر اساس تولد و رویداد ، متن پیامک مد نظرتان را تنظیم نموده و مطمئن باشید پیامک تبریک شما در روز رویداد مد نظرتان به مخاطب شما ارسال خواهد گردید. شما می توانید در انتهای متن پیامکتان نام و نام خانوادگی خود را ارسال نمایید تا مخاطبین شما از اطلاعات ارسال کننده ی پیامک نیز مطلع گردند.

لازم به ذکر است در صورتی که مخاطبین شما پیامکی مبنی بر تشکر به شماره ی پیامکی شما ارسال نمایند شما می توانید پیامک آنان را از قسمت گزارش ارسال و دریافت – پیامک های دریافتی نیز مشاهده نمایید.

یادآوری

یکی از مشکلات دیگری که بر اثر مشغله زیاد روزمره برای همه ی افراد به وجود می آید فراموش نمودن پیگیری یا تماس های مهم که در تاریخ معینی می بایست انجام گیرند و یا انجام نمودن برخی کارها مانند گرفتن نتیجه ی جواب آزمایش می باشد. شما می توانید با ارسال پیامک به صورت زماندار جهت یادآوری ، پیامکی را جهت ارسال به خودتان تنظیم نمایید تا در روز مورد نظر و یا یک روز قبل به شماره تلفن همراهتان پیامک یادآوری ارسال گردد.

لازم به ذکر است با فعالسازی ماژول ارسال زماندار پیشرفته می توانید پیامک یادآوری را در روزهای مشخصی به طور مثال دوشنبه ی هر هفته به شماره تلفن همراه خود ارسال نمایید.