چگونه یک سامانه پیامک مناسب انتخاب کنیم  و چگونه یک ارسال مناسب داشته باشیم تا تنها توسط ارسال پیامک دیده شویم و کارمان توسعه پیدا کند ؟ پاسخ این سوالات را اگر به درستی بیابید و انتخابتان صحیح باشد، بدون شک می توانید با استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی اثرگذار داشته باشید.

در مورد ارسال مناسب پیشنهاد می کنم تا مقالات متن پیامک تبلیغاتی را مطالعه نمایید اما برای انتخاب سامانه بهتراست نکات زیر را در نظر بگیریم :

چگونه یک سامانه پیامک مناسب انتخاب کنیم ؟

  • مدت زمان فعالیت سامانه

تجربه بیشتر و البته حضور قویتر در حوزه سامانه های پیامکی می تواند اطمینان خوبی از ارائه دهنده خدمات به شما بدهد. نحوه رفتار شرکت خدمات دهنده پیامک در برخورد با مشتری، نحوه کارکرد در مناسبت های متفاوت و … به تجربه کاری سامانه ارائه دهنده پیامک بازمی گردد.

  • ارتباط مستقیم با اپراتور و بدون واسطه

ارتباط داشتن مستقیم با اپراتور در سرعت ارسال شما، هزینه تمام شده برای ارسال پیامک، دریافت سریع خبرهای مربوط به ارسال و دریافت و … اثر مستقیم دارد. هرچقدر واسطه ارائه دهنده سامانه پیامک بیشتر باشد، سرعت ارسال و بازبینی ارسال زمانبر خواهد شد و البته بی اثر هم در هزینه هم نخواهد بود.

  • خدمات به روز ارسال پیامک

وجود امکانات و ماژول های ارسالی با کارکرد موجه و مورد نیاز کاربران، وجود وب سرویس های متنوع و مرتبط با امکانات موجود در سامانه، داکیومنت ها و فایل های راهنمای تصویری و نوشتاری و … جزو خدماتی می باشد که هر سامانه پیامک می بایست داشته باشد تا کاربرانش برای ارسال پیامک تبلیغاتی، نحوه درج متن پیامک تبلیغاتی، ارتباط با مشتری و …. دچار ابهام و یا اشکال نشوند.

  • نحوه فروش و پشتیبانی

پنل ارسال پیامک و انجام ارسال و دریافت پیام کوتاه، خدمات هستند و هیچ چیز جز نحوه فروش و یا پشتیبانی خدمات، نمی تواند پس از کیفیت خدمات ، تا این اندازه مهم باشد. بهترین خدمات نیز باید به بهترین صورت ارائه و پشتیبانی شوند.

وجود تیم پشتیبانی حرفه ای، ارائه خدمات 24*7  و دانش بالا در کنار رفتار مناسب با مشتری شما را از انتخاب یک پنل پیامکی مطمئن می سازد.