چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم

چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟ (2)

چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟ (2)

در قسمت اول سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم توضیح دادیم که اولین نکته و مهمترین نکته در نوشتن یک پیامک مناسب تبلیغاتی شناخت جامعه هدف می باشد. با شناخت جامعه هدف خود می توانید پیامک هایی با بازدهی بالاتر ارسال کنید و افزایش فروش واقعی را تجربه کنید.

* دومین نکته ای که باید در تولید محتوای یک پیامک تبلیغاتی توجه داشت سادگی و روان بودن کلمات مورد استفاده می باشد.

افراد به صورت طبیعی و ذاتی علاقه زیادی به روان بودن و خوانا بودن مطالبی که می خوانند دارند. کاملا واضح است که اگر بخواهیم از کلمات و جملات خاص و منحصر به فردی در تبلیغات خود استفاده کنیم نمی توانیم بازدهی بالا و افزایش فروشی خوب، تجربه کنیم. اگر مستقیم و خیلی ساده محصول یا خدمات خود را به مشتریانمان معرفی کنیم می توانیم توقع بازدهی بالاتری از تبلیغات خود داشته باشیم.

* دومین نکته از نکات وارده در بحث تولید محتوای پیامک تبلیغاتی فصاحت و بلاغت در نوشتار و حروف چینی کلمات می باشد.

هم اکنون خودتان با خواندن جمله بالا این تفاوت را احساس کردید. جمله اولی که من انتخاب کردم و این موضوع را بیان کردم برای شما احساس راحتی بیشتر داشت یا جمله دوم؟( دو ستاره) قطعا جمله اول، چرا که در جمله دوم شما در هنگام خواندن جمله، به صورت ناخودآگاه بخشی از ذهنتان را درگیر کنار هم چینی معانی کلمات کرده بودید و به همین دلیل احساس راحتی بالایی از خواندن جمله نداشتید. مخاطبان و مشتریانی که قرار است پیام های تبلیغاتی ما را بخوانند هم همین طور هستند. هر چه جملات و کلمات، ساده و روان تر در کنار هم قرار گرفته باشند احساس راحتی بیشتری به خواننده خود انتقال می دهند و حتما ما را به یک فروش موفق نزدیک تر می کنند.

البته این نکات فقط در ارسال پیامک جنبه کاربردی ندارد بلکه حتی در فروش های حضوری و یا تلفنی هم کاربرد دارد. شاید تجربه  تجربه این را داشته اید که برای خرید به فروشگاهی مراجعه کرده اید ویا فروشنده ای با شما تماس گرفته است و می خواهد کالای خود را به شما بفروشد و آن فروشنده از کلمات اصطلاحاً سخت استفاده می کند. چه احساسی در شما به وجود می آید؟ آیا شما هم می خواهیم در مخاطبان و مشتریان خود همچین احساسی را به وجود بیاورید؟

چهارشنبه ها در سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم با ما همراه باشید ….