روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک و دانستن آن راهکار خوب و مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند از سامانه های ارسال و دریافت پیامک برای کار استفاده نمانید.

سامانه های ارسال و دریافت پیامک با قابلیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و یا ارسال پیامک اطلاع رسانی، مخاطبین و گروه های استفاده کننده خودشان را دارند و برخی از افرادی که شرایط و دانش کافی در حوزه ارسال پیام کوتاه را دارند برای دریافت درآمد به دنبال دریافت نمایندگی مستقل خودشان و شروع کسب و کارشان می باشند.

مقاله پیشرو راهنمای جامع روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک از شرکت ایده پردازان می باشد.

روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک :

در ابتدا و قبل از اعلام روند و مرحله های دریافت نمایندگی می بایست بدانید شرایط نمایندگی مستقل چه می باشد :

نمایندگی مستقل  سامانه پیامک به صورت rebrand می باشد. یعنی شما با برند خودتان و به صورت هویت جدید اقدام به ارائه خدمات می کنید.

کار شما در مقابل کاربران و مشتریانتان به صورت دائمی و 24 ساعته می باشد و می بایست به تمام درخواست ها و مشکلات آن ها رسیدگی نمایید.

شرایط و قوانین کلی بر اساس قوانین اپراتور ها و سازمان نظام صنفی مشخص می شود.

برای دریافت نمایندگی مستقل خود می بایست قدم به قدم به ترتیب زیر پیشروی کنید.

  • ابتدا در سامانه کاربری ثبت نام نموده و سامانه خود را فعال نمایید.
  • با روند ارسال و امکانات موجود کاربری در سامانه آشنا شوید و قوانین ارسال و دریافت پیام کوتاه را مطالعه نمایید.
  • پس از آشنایی با سامانه به صورت مکتوب درخواست دریافت نمایندگی خود را ثبت نمایید.
  • در پاسخ درخواست شما، هزینه دریافت نمایندگی به شما اطلاع داده می شود و پس از پرداخت می بایست اعلام واریزی داشته باشید.
  • مبلغ نمایندگی از اعتبار شما کسر می شود و امکان ساخت کاربر و مدیریت و تنظیم هزینه ها در قالب دسترسی ادمین برایتان در سامانه ایجاد خواهد شد.
  • قراردادی مبنی بر همکاری و شامل تعهدات طرفین به ایمیلتان ارسال می شود که می بایست آن را مطالعه نموده و سپس مهر و امضا کرده و به صورت ارسال پست، به آدرس طرف اول ارسال نمایید.

پس از دریافت قرارداد امضا شده، مدت اعتبار سامانه شما سالانه تمدید شده و نسخه دوم برایتان پست می شود تا یک نسخه قرارداد با مهر و امضای ماهم نزد شما وجود داشته باشد.

هم اکنون شما می توانید برای خودتان تنظیمات نمایندگیتان را اعمال نمایید.

در دسترسی ادمین و نمایندگی به صورت کلی تنظیمات مربوط به ساخت کاربر، تنظیمات مالی و دسترسی های کاربران را می توانید اعمال نمایید.

در تنظیمات ساخت کاربر اطلاعات حاوی ارسال نام کاربری و رمز عبور، رمز عبور فراموش شده، هزینه تمدید و … را وارد می نمایید.

تنظیمات مالی شامل ایجاد گروه های کاربری، تعرفه های ارسال، ضرایب ارسال، درگاه های بانکی و شماره حساب ها می باشد.

در بخش مدیریت کاربران نیز علاوه بر قابلیت ساخت کاربر می شود تمام رکوردهای ارسالی، دریافتی، سرویس های فعال، درخواست و …. را بررسی و یا مدیریت نمود.

پس از اتمام روند تنظیمات، نوبت به نحوه ورود کاربران می باشد.

  • برای خودتان هاست و دامنه ای خریداری و فعال سازی نمایید و ساب دامنه ای را برای ورود کاربرانتان از دامنه اصلی ایجاد کنید.
  • سپس زیر دامنه خود را اعلام نمایید تا سمت هاست اصلی اضافه شده و IPو یا name Server اصلی به شما اعلام شود تا در تنظیمات هاست خود وارد نمایید.

پس از 30 دقیقه قسمت لاگین کاربران شما آماده است و می توانید کسب و کارتان را شروع نمایید.

در نظر داشته باشید روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک روتین و ساده است و هرچقدر شما با دسترسی و امکانات کاربری آشنا باشید، بهتر می توانید برای کاربران و مشتریان خود خدمات را معرفی و ارائه نمایید.