راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی در دو بخش قرار داده شده است تا راهنمای مناسبی برای نمایندگان سامانه پیامک باشد و مقاله پیشرو بخش دوم این مقاله می باشد.

ساخت کاربر:

بخش ساخت کاربر را به صورت جداگانه و برای هر دسترسی به صورت زیر می توانید تنظیم نمایید

پیامک فراموشی کلمه عبور

می توانید نوع محتوا و نگارش متن ارسالی در زمان درخواست ارسال رمز عبور فراموش شده و یا ارسال دسترسی رمز از منوی کاربران را در این قسمت تنظیم نمایید.  می توانید متنی مانند متن زیر را تنظیم نمایید:

نام کاربری:{UserName}

کلمه عبور:{Password}

موضوع ایمیل فراموشی کلمه عبور

اگر سرور smtp داشته باشید و قصد ارسال ایمیل را داشته باشید برای فراموشی رمز عبور می توانید عنوان و یا همان subject ایمیل را در همین بخش ایجاد نمایید. مانند : فراموشی کلمه عبور در سامانه

متن ایمیل فراموشی کلمه عبور

متن ایمیل را در همین بخش برای زمانی که می خواهید رمز عبور فراموش شده را ارسال نمایید، ثبت نمایید.

متن زیر می تواند نمونه ای برای متن ایمیل باشد :

رمز عبور شما {Password}

لطفا با نام کاربری خود از طریق سایت وارد حساب کاربری خود شود.

موضوع ایمیل کد فعال سازی

کد فعال سازی مربوط به زمانی است که شما کاربر و مشتری خود را به صورت دستی ایجاد نموده اید و برای بررسی تایید شماره همراه برایش کد ارسال می شود. اگر متن به صورت ایمیل باشد می بایست موضوع ایمیل را مشخص نمایید.

متن ایمیل کد فعال سازی

متن ایمیلتان را می توانید کامل و همراه با توضیحات مورد نظرتان ثبت کنید.

متن زیر می تواند راهنمای خوبی برای ثبت متن باشد :
کدفعالسازی شما در سایت :  [ActivationCode]
جهت فعالسازی سامانه خود کد مورد نظر را به شماره اعلام شده ارسال نمایید. پس از دریافت پیامک تاییدیه فعالسازی می توانید با نام کاربری و رمز عبور اعلام شده به سایت مراجعه نموده و وارد سامانه کاربری خود شوید.

موضوع و متن ایمیل ماژول ارسال به ایمیل

ماژول ارسال به ایمیل یکی از ماژول ها و سرویس های callback می باشد و نحوه کارکرد آن به صورتی است که تمام پیام های دریافتی و یا برخی از پیام ها را به ایمیل های از پیش تعیین شده ارسال می نماید.

حال برای ارسال متن دریافتی ها به ایمیل؛ موضوع و متن ارسالی ایمیل را مشخص نمایید. عنوان می تواند ” انتقال دریافتی ها ” باشد و متن را نیز به صورت زیر بنویسید :
شماره موبایل ارسال کننده متن :
{MobileNo}
تاریخ و ساعت ارسال متن:
{SmsDate} , {SmsTime}
متن دریافت شده:

{SmsMessageText}

گروه پیشفرض کاربران 

تمام تنظیماتی که در این صفحه انجام می شود برای گروهی که شما به عنوان گروه پیش فرض معرفی می نمایید اعمال می شود، بنابراین بهتر است مهمترین گروه را برای گروه پیش فرض انتخاب نمایید.

*** گروه را می توانید از منوی کاربران – گروه کاربری ایجاد نمایید.

متن پیامک ارسال کد فعال سازی 

همانطور که اشاره شد زمانی که کاربر را به صورت دستی ثبت نام می نمایید برای احراز هویت کدی به شماره موبایل ایشان ارسال می شود. متن راهنمایی و ارسال کد را می توانید در این بخش قرار دهید.

متن پاسخ کد فعال سازی صحیح

اگر کد به صورت صحیح کد ارسال شود برای فعال شدن سامانه متن مورد نظرتان را در این قسمت می توانید تنظیم نمایید.

خط پیش فرض

یکی از خطوط خود را برای ارسال متن ها انتخاب نمایید و بهتر است خطی را از قبل خدماتی نمایید تا برای ارسال اطلاع رسانی دچار اشکال نشوید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

اطلاعات نماینده :

اطلاعات سایت و شماره تماستان را می توانید در این قسمت وارد نمایید و زمان ارسال پیام های خودکار سامانه، این اطلاعات در انتهای متن اضافه خواهد شد.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

مهلت تمدید ماژول :

هر ماژولی که توسط کاربران شما فعال می شود، یک زمان آغاز و یک زمان انقضا خواهد داشت. با توجه به اینکه پس از فعالسازی ماژول، آن ماژول از لیست ماژولهای قابل خریداری حذف می گردد، تا زمان منقضی شدن آن امکان فعالسازی مجدد وجود نخواهد داشت.

در این قسمت می توانید تعداد روزهایی را مشخص نمایید تا در صورتی که زمان انقضای ماژول نزدیک باشد، کاربر مجاز باشد که ماژول را به صورت ذخیره فعال نماید تا در صورت منقضی شدن ماژول ، بلافاصله ماژول ذخیره جایگزین ماژول منقضی شده شود تا خللی در عملکرد سرویس به وجود نیاید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

پیامک های خودکار سیستم :

این صفحه دارای سه قسمت کلی می باشد :

ویرایش اطلاعات

می توانید با انتخاب این قسمت پیامک تمدید پنل را فعال سازی نمایید.

ارسال پیامک هشدار قبل از انقضای سامانه

با استفاده از ارسال پیامک می توانید بین 7؛3؛1 روز مانده به زمان انقضا و یا همان روز اقدام به ارسال پیام اطلاع رسانی نمایید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

در قسمت پیام های خودکار برای فعال و یا غیر فعال شدن خط و تایید پرداخت سود کسب درآمد متن های اطلاع رسانی می توانید درج نمایید.

در انتهای نیز بخشی برای ارسال پیامک به شماره هایی که هفت روز پیش فعال شده اند اما هنوز ورود به سامانه نداشته اند و یا یا آخرین فعالیتشان مربوط به یک ماه گذشته می باشد، اختصاص داده شده است.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی