دریافت پیامک

بسیاری از اصناف از سامانه های پیامک انبوه جهت دریافت پیام از مشتریان و مخاطبانشان استفاده می نماید. به عبارتی هدف اصلی آنان از راه اندازی پنل های پیامکی ، دریافت سامانه و خطی با امکان مشاهده ی پیامک های دریافتی می باشد.

به طور مثال بسیاری از فروشندگان کالا به خریداران خود اعلام می نمایند تا جهت شروع گارانتی کالای خود شماره گارانتی را به شماره پیامکی فروشگاه و یا شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی ارسال نمایند. این کار علاوه بر امکان ایجاد بانک شماره ی مشتریان برای فروشنده ، ارسال پیامک ها تخفیف و یا شروع جشنواره ها ، اطلاع رسانی اتمام گارانتی و از این قبیل پیامک ها را جهت حفظ مشتریان برای فروشندگان فراهم می سازد. علاوه بر موارد ذکر شده می توان امکان ارزیابی کالا ها و  خدمات ، برگزاری مسابقه و ارتباط با مشتریان را  برای آنان فراهم نمود که نتیجه ی این امکانات ارتقا و حفظ مشتریان وفادار می باشد.

سامانه پيامك انبوه شركت ايده پردازان بدون هيچ هزينه اي بستر دريافت و مشاهده ي پيامك ها را با امكان ذخيره شماره ی ارسال كنندگان و گروه بندي آنان به وسيله ماژول دفترچه تلفن فراهم می سازد. تنها كافيست با ثبت نام رايگان و دريافت خط هديه ١٤ رقمي و ارائه ي آن خط به مخاطبانتان ، پيامك هاي دريافتيتان را از طريق منوي گزارش پيامك هاي ارسالي و دريافتي گزينه ي پيامكهاي دريافتي مشاهده نماييد.

 

پيشنهاد ما به شما:

می توانید از ماژول منشی پیامکی ، ارسال پاسخ تبلیغاتی ، کدخوان و گارانتی ، مسابقه و نظرسنجی و عضویت در دفترچه تلفن جهت ارائه ی خدماتی نوین به مخاطبینتان استفاده نمایید. به طور مثال ماژول پاسخ تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان شما پس از ارسال پیامک ، از سامانه پیامکیتان یک پیامک با محتوای مشخص شده از شما به صورت اتوماتیک دریافت نمایند. ( مثل : با تشکر از پیامک شما . موفق باشید )

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد امکان ذخیره ی شماره ها در دفترچه تلفن سامانه پیامکتان میسر می باشد. تنها کافیست بر روی متن پیامک ارسالی کلیک نموده و گزینه ی افزودن به دفترچه تلفن را انتخاب نمایید.

 

با توجه به تصویر فوق از طریق گزینه ی انتقال می توان فایل ذخیره ی پیامک دریافتی را تغییر داد. به عبارتی می توانید با استفاده از ماژول مدیریت پوشه های سامانه پیامکی تان ، پیامک های دریافتی تان را تفکیک نمایید به طور مثال انتقادات و پیشنهادات را در یک فایل و کدهای گارانتی را در فایل دیگر ذخیره نمایید.

از پيامك هاي دريافتيتان بصورت ماهانه خروجي اكسل بگيريد . لازم به ذكر است كليه پيام ها در سامانه پیامکیتان آرشیو می گردد و هر زمان که نیاز داشته باشید نیز می توانید خروجی مد نظرتان را به همکاران پشتیبان اعلام نموده و دریافت نمایید اما ذخیره ی آنان به صورت فایل اکسل توسط خودتان خارج از لطف نبوده و همواره آرشیوی با حجم کم در کامپیوترتان وجود دارد. برای دریافت خروجی وارد بخش پیامک های ارسالی شده و گزینه ی خروجی کلی اکسل را انتخاب نمایید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کریمی 1398/11/10 پاسخ

    سلاممن می خواهم پیامکهای دریافتی را در اکسل بانک اطلاعاتی داشته باشم  چه باید بکنم؟

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان