در حال حاضر نمی‌توان محبوبیت و گستردگی دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی را نادیده بگیریم. در دورانی به سر می‌بریم که روش‌های تبلیغات و فروش بالا دچار تغییرات گسترده شده است. با وجود چنین کانال‌هایی برای اطلاع‌رسانی، ارسال پیامک همچنان مخاطبان خود را دارد. به همین دلیل درآمدزایی با ارسال پیامک انبوه از روش‌هایی است که بازاریابان از آن استفاده می‌کنند.

از مزایای بازاریابی پیامکی پیش‌تر صحبت کرده بودیم. تاثیراتی که این روش در مارکتینگ برندهای بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک و خانگی داشته است همچنان پابرجاست. موضوع مهمی که باید مطرح کرد این است که بازاریابان از این امکان استفاده می‌کنند تا به ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

بالا بردن نرخ فروش و تعامل با مشتری از بزرگترین اهداف یک مجموعه کاری‌ست. تصور کنید کسب‌وکاری نوپا دارید که می‌خواهید برند خود را به انبوهی از مردم بشناسید. ترکیب استفاده از شبکه‌های اجتماعی به علاوه‌ی پیامک بهترین راه‌حل برای دستیابی به این اتفاق است. در ادامه چند دلیل برای استفاده از پیامک در جهت درآمد بیشتر را عنوان می‌کنیم:

درآمدزایی با ارسال پیامک انبوه و مزایای آن

همان‌طور که اشاره کردیم، ارسال پیامک انبوه هیچ‌وقت به روشی قدیمی و غیرقابل استفاده نیست. شاید در برخی موارد در سال‌های اخیر از برخی جهات به دلیل حجم بالای پیامک‌های ارسالی و نامناسب از برای مخاطبان آزاردهنده به نظر آمد اما بهره‌بردن از آن همچنان ادامه دارد. اگر ندانیم که چگونه باید از این قابلیت مهم استفاده کنیم، در کمپین بازاریابی خود دچار مشکل می‌شویم. پیش از هر چیز بیاییم یک بار دیگر معنای صحیح پیامک انبوه را با یکدیگر مرور کنیم:

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه به معنای پیامک‌هایی است که در یک زمان مشخص و دقیق به حجم انبوهی از شماره تلفن‌ها (مخاطبان) ارسال می‌شود. ویژگی پیامک انبوه این است که می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد و با هدفی از پیش تعیین شده به مشتریانی متناسب با محتوای پیامک آن را ارسال کرد.

مزایای ارسال پیامک انبوه:

  • با استفاده از پیامک انبوه، هزینه ارسال هر پیامک نسبت به نرخ از پیش تعیین شده و استاندارد کمتر در نظر گرفته می‌شود.
  • امکان ارسال پیامک با استفاده از نام تجاری شما وجود دارد.
  • روش ارسال پیامک انبوه بسیار ساده است و هیچ‌گونه پیچیدگی در نحوه‌ی ارسال آن وجود ندارد.
  • امکان شخصی سازی پیامک بر اساس جنسیت، موقعیت مکانی، سن، شغل، اصناف خاص و … وجود دارد.
  • ارسال و دریافت آن به مخاطب در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

چگونه با پیامک انبوه درآمدزایی کنیم؟

روش اول: شما تعدادی شماره در اختیار دارید و می‌خواهید به شماره‌های خود پیامک ارسال کنید. شماره‌هایی که در اختیار شما قرار دارد امکان دارد شماره مشتریان یا کاربران شما باشد یا حتی افرادی که شما را می‌شناسند. در این حالت می‌توانید از منو ارسال پیامک ساده پیامک‌های خود را به مخاطبانتان ارسال کنید.

در نظر داشته باشید که می‌توانید شماره مخاطبین خود را وارد دفترچه تلفن پنل‌تان نمایید یا شماره‌ها را کپی کرده و در بخش گیرندگان ارسال پیامک ساده قرار دهید.

اگر تمایل دارید که چند بار برای مخاطبان خود پیامک ارسال نمایید بهتر است که شماره‌ها وارد دفترچه تلفن شود تا کار برای شما آسان‌تر گردد.

روش دوم: استفاده از بانک‌های اطلاعاتی جهت ارسال پیامک انبوه است.

  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک بر اساس شهر و کد پستی
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک به اصناف خاص
  • ارسال پیامک به اصناف استانی
  • ارسال پیامک از دکل ایرانسل

در هر قسمت که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید کافی است با پشتیبانی سامانه پیامکی SMS.ir تماس بگیرید تا همکاران ما نکات و اقدامات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند. ۰۲۱۲۸۵۳ و ۰۲۱۲۷۶۸۴۰۰۰