خرید سامانه پیامکی برای افرادی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را برای گسترش کارشان دارند، نکات مخصوص و منحصر به خود را دارد.

سامانه پیامکی فضای اختصاصی و منحصر به هر فردی است که تمام اطلاعات واریز، ارسال و دریافت پیام کوتاه، لیست مخاطبین و مشتریان و … را در خود ذخیره می نماید.

در بین راه و روش های تبلیغاتی، ارسال پیامک و دریافت پیامک از نظر هزینه بسیار به صرفه تر و البته اقتصادی تر است. روش های متفاوت دیگر برای تبلیغات ممکن است اثرگذار باشند اما برای بیشتر کسب و کارها، هزینه های تبلیغات تلویزیونی و یا رادیویی و نصب بنر بالاست. به همین جهت سامانه های پیامک و ارسال اس ام اس توجیه اقتصادی بالایی دارد.

البته اگر روند صحیح استفاده از سامانه را بدانید می توانید بازخورد بالایی دریافت نمایید.

برای تهیه و خرید سامانه پیامکی دانستن چندین نکته می تواند شما را در انتخاب یک سرویس پیامک همراهی نماید. مقاله پیشرو می تواند راهنمایی مناسب برای خرید سامانه پیامکی باشد.

خرید سامانه پیامکی :

هزینه سامانه :

برخی از شرکت ها برای استفاده سامانه، دسته بندی های متفاوتی را برای ارائه سامانه به مشتریان خود در نظر می گیرند. پنل پایه، پنل شرکتی، پنل طلایی و یا برنزی و … نام های متفاوتی است که برای هر پنل در نظر گرفته می شود. شرکت ایده پردازان برای مشتریان خود قابلیت استفاده و ثبت نام پنل را به صورت رایگان در نظر گرفته است.

 

خط ارسال کننده :

خط ارسال کننده پیام کوتاه که با نام شماره اختصاصی در سامانه قرار داده می شود، قابلیت ارسال پیامک و یا حتی دریافت را در اختیارتان قرار می دهد. هر چه شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه دارای سرشماره های ارسالی بیشتری باشد، شما برای انتخاب خط و استفاده از خدمات هر اپراتور قدرت انتخاب بالاتر دارید.

اپراتورهای ارسال پیامک با خطوط 1000، 3000، 021 ، 5000 و 2000 می باشند.

 

تعرفه ارسال :

تعرفه ارسال پیام یکی از گزینه های مهم و البته هوشمندانه برای انتخاب سامانه پیامک است. بسیاری از شرکت ها هزینه هر پیامک را به صورت تعرفه خام اعلام می دارند. باید بدانید ضریب ارسال برای هر پیامک در نهایت چه مقدار محاسبه می شود.

برای مثال اگر تعرفه خام 90 ریال به شما اعلام شود و ضریب ارسال شما 1.4 باشد، هزینه نهایی شما 126 ریال خواهد بود.

البته هزینه هایی که برای جبران در بقیه هزینه های دریافتی پخش می شود، نیز وجود دارد. صداقت اصل مهمی است و ان را از شرکت ارائه دهنده خدمات خود بخواهید.

 

امکانات پنل :

برخی از امکانات پنل، برای برخی کارها لازم است. مثلا ممکن است از سامانه پیامک برای ارسال کد گارانتی محصولات استفاده نمایید و یا از قابلیت ارسال تبریک تولد برای مشتریان استفاده کنید.

 

سامانه ارسال پیامک ارائه شده توسط شرکت ایده پردازان می تواند گزینه مناسب و انتخاب با اعتمادی برای ارسال پیامک و دریافت پیام کوتاه باشد.