ثبت نام پنل اس ام اس را می توانید با چند راهکار متفاوت و بسیار ساده در طی کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده و اکانت خود را استفاده نمایید.
شرکت ایده پردازان در سامانه پیامکی خود دارای دو سامانه متفاوت برای ارسال پیامک می باشد. یکی از سامانه های موجود در سایت sms.ir، پنل انبوه می باشد که بیشتر برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای ارسال های حرفه ای با خط خدماتی خود؛ پنل انبوه یکی از بهترین گزینه ها می باشد.
سامانه انحصاری دیگر که جزو برترین خدمات شرکت ایده پردازان در حوزه پیامک می باشد، سامانه پیامک سفید می باشد.
برای ثبت نام پنل اس ام اس در هر کدام ازین دو سامانه در ابتدا باید وارد سایت www.sms.ir شوید.

ثبت نام پنل اس ام اس :

ثبت نام پنل اس ام اس انبوه
براحتی و تنها با ارسال یک پیامک ثبت نام اولیه شما در کمتر از 1 دقیقه انجام خواهد شد. کافیست عدد 1 را به شماره 300077 ارسال نمایید. فرقی ندارد عدد ارسال شده شما فارسی و یا انگلیسی باشد. در هر صورت کمتر از چند دقیقه دیگر پیامکی از خط 300077 دریافت خواهید نمود که حاوی نام کاربری و رمز عبور شما می باشد. از سمت راست و بالای صفحه سایت می توانید گزینه ورود به پنل انبوه را انتخاب نموده و با ورود اطلاعات پیامک شده، وارد ناحیه کاربری اختصاصی خودتان شوید.
ثبت نامتان پس از سه مرحله تایید شده و می توانید از امکانات موجود استفاده نمایید. مطالعه قوانین، تکمیل اطلاعات حقوقی و یا حقیقی و انتخاب شماره اختصاصی هدیه تنها روند پیش روی شما خواهد بود. پس از انتخاب خططتان؛ از بالای صفحه تکمیل ثبت نام را زده و تصویر روی کارت ملیتان را ارسال نمایید.
به همین راحتی و در کمتر از 10 دقیقه پنل پیامکی انبوه شما فعال و آماده استفاده می باشد.

ثبت نام پنل اس ام اس سفید
این سرویس مدتی است دیگر ارائه نمی شود و تمام مخاطبین باید از پنل اس ام اس انبوه استفاده کنند. برای ثبت نام در سامانه انبوه از لینک ثبت نام استفاده کنید.