برای ثبت نام در پنل پیامک انبوه SMS.ir ابتدا می‌‌بایست مطابق با عکس زیر پس از کلیک بر روی دکمه “ایجاد حساب”، شماره موبایل، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. سپس اطلاعات نام کاربری و رمز عبور شما برایتان پیامک خواهد شد و با کلیک بر روی دکمه “ورود به پنل” می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، کیبورد شما حتما باید انگلیسی باشد و به حروف کوچک و بزرگ نیز دقت نمایید.

مراحل ثبت نام در پنل پیامک انبوه SMS.ir

ثبت نام در پنل انبوه sms.ir

پس از ورود به پنل باید ثبت نام خود را تکمیل نمایید .

 

تکمیل ثبت نام در پنل پیامک انبوه SMS.ir

ابتدا مطابق با عکس زیر پس از مطالعه دقیق و کامل قوانین، تیک پذیرش قوانین را بزنید.

ثبت نام در پنل انبوه sms.ir

  • سپس در مرحله بعدی اطلاعات فردی خود را تکمیل کنید. دقت داشته باشید که همه موارد باید تکمیل شوند و اعداد را نیز با کیبورد انگلیسی تایپ کنید.
  • در مرحله بعد با صفحه فعالسازی پلن‌ها مواجه خواهید شد که می‌بایست مطابق با نیاز خود یکی از پلن‌های رایگان، برنزی، نقره‌ای، طلایی را انتخاب نمایید.
  • هرکدام از این پلن‌ها تعرفه‌ها و ماژول‌های متفاوتی را برای شما فعال خواهند کرد.

پیش از خرید پکیج‌های برنزی، نقره‌ایی و طلایی باید حتما با دقت قوانین را مطالعه نمایید. بنابراین دقت داشته باشید قبل از انتخاب یکی از پلن‌ها، حتما به صورت دقیق نیازسنجی کنید که بعدا دچار مشکل نشوید.

بعد از انتخاب پلن می‌بایست روی دکمه تکمیل ثبت نام بزنید و مدارک خود را آپلود نمایید. انتخاب فایل را زده تصویری از روی کارت ملی خود را انتخاب کرده و دکمه آپلود را بزنید.

* فرمت فایل ارسالی باید jpg بوده و حجم آن زیر 100 کیلوبایت باشد.

پس از آپلود، در انتهای همین صفحه دکمه تایید و ثبت را بزنید.

کارشناسان sms.ir در اسرع وقت مدارک شما را بررسی می‌کنند و برای احراز هویت با شماره ثابت شما تماس می‌گیرند. این کار در ساعات اداری معمولا تا نیم ساعت بعد از آپلود مدارک انجام می‌شود.

بعد از تایید پنل، برایتان پیامک ارسال می‌شود و می توانید ارسال خود را از طریق یکی از منوهای ارسال پیامک انجام دهید.

دسترسی به منوهای سریع:

در بالای صفحه روی اسم خود کلیک نمایید. با منوی زیر روبرو خواهید شد:

ثبت نام در پنل انبوه sms.ir

شارژ حساب

با کلیک بر روی آن وارد صفحه شارژ الکترونیک خواهید شد. در این صفحه شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود یا تعداد پیامک مورد نیاز خود را وارد نمایید و سپس درگاه پرداخت را انتخاب کرده و پرداخت را بزنید.

همچنین اگر امکان پرداخت آنلاین برای شما میسر نیست، می‌توانید مبلغ مورد نظرتان را کارت به کارت کرده و  در سامانه فیش واریزی خود را درج نمایید .

خرید بسته شارژ

روش دیگر خرید پیامک که خرید شارژ با تخفیف است. از این بخش می‌توانید با خرید بسته‌های پیامکی تعداد بیشتری از مبلغ پرداختی خود در حالت عادی، پیامک دریافت نمایید.

تراکنش‌های مالی

در این منو می‌توانید کلیه تراکنش‌های صورت گرفته در پنل، اعم از خریداری شارژ، خریداری ماژول، خریداری خط پیامکی، ارسال‌ها، بازگشت هزینه ارسال‌های انجام نشده و … را با جزئیات ببینید.

پشتیبانی

از طریق این منو می توانید در هر ساعت از شبانه روز با همکاران بخش پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در ارتباط باشید. پس از کلیک بر روی این منو، دکمه ارسال تیکت جدید را بزنید.

سپس در صفحه باز شده، نوع مشکل، موضوع و بخش مربوطه را انتخاب کنید و سپس در باکس زیرین مشکل خود را کامل شرح دهید و در انتها ثبت را بزنید.

هر زمان که تیکت شما پاسخ داده شود از طریق یک پیامک مطلع خواهید شد، و مجددا با مراجعه به همین منو، با کلیک بر روی تیکت درج شده و زدن دکمه جزئیات می توانید پاسخ کارشناس را مطالعه کرده و اگر نیاز به ارسال پاسخ دیگری است این کار را انجام دهید.

تغییر رمز عبور

از طریق این منو می توانید رمز ورود به پنل کاربری خود را تغییر دهید.

خروج

با استفاده از دکمه خروج نیز می توانید از پنل کاربری خود خارج شوید.