بهترین نمونه های بازاریابی پیامک برای سال 2020

بازاریابی پیامکی به طور معمول یک تجارت بزرگ است اما در سال 2020 این مقدار نیز بیشتر خواهد شد. طبق آمار موبایل Xco در سال جدید 480 میلیون نفر از مردم دنیا تمایل به دریافت پیامک کسب و کار دارند. که این میزان نسبت به سال 2016، 23 درصد افزایش داشته است.

تعداد بالایی از مخاطب است نه ؟ اگر کسب و کار شما نیز می تواند تحت تاثیر بازاریابی پیامکی قرار گیرد پس شما نیز میتوانید از این جریان درآمدی بزرگ سهمی داشته باشید.
کاملا مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ؟در اینجا 5 نمونه بازاریابی پیامکی از شرکت های معتبر جهانی ارائه شده است. تا برای قدم گذاشتن به دنیای بازاریابی پیامکی از آن ها الهام بگیرید.

Jack in box

فست فود زنجیره ای Jack in box یک باشگاه مشتریان دارد جایی که در آن اطلاعاتی شخصی سازی شده را به مخاطبان خود ارسال می کند. استفاده از پیام کوتاه برای به اشتراک گذاشتن تخفیفات و اطلاع رسانی محصولات جدید راهی عالی برای جذب افراد است همه می خواهند بخشی از یک باشگاه اختصاصی باشند مانند Jack in box سعی کنید پیامک های خود را مهیج و جذاب می کند.
نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که Jack in box می داند مردم چه انتظاری دارند (پنج پیام در ماه) و درضمن مطمئن شوید که مردم می دانند با ورود به سایت شما شاهد چه چیزهایی خواهند بود ؟

Subway

Subway دو فعالیت بازاریابی موفق را در کمپین پیام کوتاه خود انجام میدهد اولین مورد تنظیم پیام ها برای ارسال به یک منطقه خاص است آیا کسب و کار شما مناطق خاصی را در بر میگیرد؟ در این صورت با مشخصاتی که از مشتریان خود دریافت می کنید برنامه ریزی شده تر و با صرف هزینه کمتر پیامک ارسال کنید. روش دوم ارائه تخفیف به منظور اولین ورود به سایت و ثبت نام است از آنجاییکه تخفیفاتی که از طریق پیامک ارسال می گردند به طور معمول 10 برابر بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرند این روشی بسیار موفق برای فروش شما محسوب می گردد.

IKEA

یک نمونه قدرتمند بازاریابی پیامکی است: پس از به دست آوردن کد پستی شما و قول خرید خوب در هر ماه ، به شما پیامی می دهند ، آنها آدرس ایمیل شما را درخواست می کنند. به طور مشابه ، اگر در حال حاضربه آنها دسترسی ندارید می توانید یک تیر را با دو نشان بزنید و آدرس ایمیل را از طریق پیامک دریافت کنید. از این طریق می توانید تا حد ممکن شغل خود را در معرض دید  قرار دهید. بازاریابی پیام کوتاه و بازاریابی ایمیل منحصر به فرد نیستند – هر دو باید جزء لاینفک استراتژی بازاریابی شما باشند. پس چرا اجازه نمی دهیم آنها با هم کار کنند؟ در این مقاله بازاریابی پیامکی ، به مزیت‌های ارسال پیامک اشاره خوبی داریم. حتما این مقاله را بعدا نیز مطالعه کنید.

کسب و کارهای درمانی

پیام های پیام کوتاه شما نباید صرفاً تبلیغاتی باشد. بسیاری از مشاغل محلی مانند مطب پزشکان و درمانگران از ارسال پیامک برای ارسال تأیید وقت و یادآوری شروع کرده اند. از آنجایی که بیشتر افراد تمایل دارند پیام های متنی خود را بیشتر از صندوق نامه الکترونیکی خود بررسی کنند (90 درصد پیام های پیامکی طی سه دقیقه خوانده می شوند) ، این یک تاکتیک مؤثر است.
اگر پیام تأیید یا پیام یادآوری ارسال می کنید ، حتماً نام گیرنده و نام شرکت ، تاریخ و زمان قرار ملاقات ، محل دفتر و شماره تلفن را درج کنید که گیرنده می تواند در صورت لزوم آن را لغو یا تنظیم مجدد کند. ارسال این متن 24 ساعت قبل ایده آل است.

در مورد نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی خلاق شوید. پیام رسانی متنی یک کانال عالی برای ارتقاء دوره ای است که می فروشید ، به روز رسانی و اطلاع رسانی افراد به اخبار شرکت و آخرین پست های وبلاگ سایت شما است .
مصرف کنندگان می خواهند با مارک های مورد علاقه خود از طریق پیام کوتاه با آنها ارتباط برقرار کنند: 75 درصد از مصرف کنندگان برای دریافت پیام های متنی از مارک ها مشتاق هستند ، و شش نفر از 10 مصرف کننده تصور مثبتی از مارک هایی دارند که برای آنها پیامکی ارسال می کنند. در سال 2020 ، عقب نمانید. یک استراتژی بازاریابی پیامکی را امتحان کنید و پیامک را برای مشتریان خود شروع کنید.