بهترین سامانه پیامکی را برای ارسال و دریافت پیام کوتاه می بایست از بین تمام سامانه های پیامکی پیدا کنید تا از هزینه در ارسال پیامک مطمئن باشید.

در حوزه سامانه های پیامکی، تعداد شرکت های فعال در ارسال و دریافت پیامک کم نیست. تمام افرادی که به نوعی با ارسال پیامک در ارتباط هستند، به دنبال ویژگی های بدیهی و البته خاصی در ارائه دهنده سرویس پیامک هستند تا آن را انتخاب کنند.

گستره انتخاب پنل اس ام اس زیاد است اما ویژگی هایی که باعث می شود تا شما سامانه اس ام اسی را انتخاب نمایید و آن را بهترین سامانه پیامکی بدانید چیست و از کجا از انتخابمان اطمینان داشته باشیم ؟

برای دانستن اینکه بهترین سامانه پیامکی چه ویژگی هایی دارد، بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنیم.

بهترین سامانه پیامکی :

بهترین سامانه پیامکی ازبین بقیه سامانه های ارسال پیام کوتاه، چند ویژگی مشخص دارد که مقایسه آن با بقیه سامانه ها باعث می شود تا بهترین سامانه پیامکی با اطمینان انتخاب شود.

صداقت :

سامانه پیامکی را انتخاب نمایید که با شما صادق باشد هرچند شما را به عنوان کاربر و مشتری از دست بدهد. سامانه اس ام اسی که از همان ابتدا با صداقت برخورد می کند هرگز به ضرر شما کاری نمی کند. هر خدمات و یا سرویسی ارائه دهد را صادقانه به شما توضیح می دهد و هزینه را شفاف به شما اطلاع می دهند.

هزینه :

هزینه سامانه پیامکی نه به صورت کامل رایگان است نه بسیار گران. بر اساس دسترسی ها و خدماتی که در یک پنل پیامکی ارائه می شود هزینه ماژول ها مشخص می شود.

برخی از سامانه ها ثبت نام  و دسترسی های ابتدایی را به صورت رایگان ارائه می دهند و بابت برخی از ماژول ها هزینه دریافت می کنند.

برخی از پنل اس ام اسی ها نیز براساس دسته بندی هایی که دارند، هزینه های متفاوتی را اعمال می کنند. از همان ابتدا نیز خرید و فعال سازی این سامانه ها مشخص می باشد.

تعرفه پیامک :

قیمت پنل پیامک  بخش مقایسه مهم برای انتخاب یک سامانه است. برخی به دنبال تعرفه های پایین پیامک هستند و برخی از مشتریان نیز احساس می کنند تعرفه بیشتری را به نسبت بقیه شرکت ها می پردازند. برای تعرفه پیامک یک عرف جامع وجود دارد. نه کمتر از آن مبلغ واقعی است و نه بیشتر از سقف مشخص شده مناسب است.

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. لزوما شرکت هایی که ادعای تعرفه پیامک پایین دارند، سامانه مناسب نیستند و ممکن است هزینه واقعی پرداختی بیشتر باشد.

قدمت و زمان فعالیت:

بهترین سامانه پیامکی از نظر من سامانه ایست که بداند در هر شرایطی چگونه از مشتریانش حمایت کند. زمان هایی که قطعی وجود دارد، نیازی که هر دسته از مشتریان دارند، علم به روز و خدمات نوین، مشتری مداری، کیفیت ارسال و …. همه با تجربه و شناخت کامل مشتری به دست می آید.

قدمت و زمان ارائه خدمات یک ارائه دهنده سرویس اس ام اس، می تواند بداند که پاسخ هر نیاز و هر لحظه مشتری چیست.