بهترین اپراتور ارسال پیامک

شرکت ایده پردازان با اپراتور های 1000 ، 3000 ، 50002 ، 021 و … فعالیت می کند اما کدام یک از این اپراتور ها با کیفیت تر است و آیا تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

در جواب می توان گفت بله اپراتور های ارسال پیامک در خدمات و کیفیت از یک دیگر متمایز هستند ، همانطور که اپراتور های مخابراتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تعرفه ، خدمات ، پشتیبانی و … با هم تفاوت دارند ، اپراتور های ارسال پیامک نیز در امکانات و خدمات با هم متفاوت می باشند .

بین اپراتور های ارسال پیامک فعال در کشور اپراتور 3000 قدیمی ترین اپراتور بوده و بهترین خدمات را نسبت به سایر اپراتور ها ارائه می دهد ، پس از اپراتور 3000 اپراتور 1000 و پس از آن 021 و 50002 به کاربران پیشنهاد می شود .

مزایای اپراتور 3000 به شرح زیر می باشد :

  • مهم ترین و بارز ترین ویژگی اپراتور 3000 در نحوه ارائه دلیوری این اپراتور می باشد ، اپراتور 3000 نسبت به سایر اپراتور ها دقیق ترین دلیوری را ارائه می دهد و کاربرانی که از شماره اختصاصی 3000 برای ارسال پیامک استفاده می کنند پس از ارسال می توانند دلیوری ارسال های خود را در پنلشان مشاهده کنند و متوجه شوند که چه شماره هایی پیامشان را دریافت کرده و چه کسانی به دستشان نرسیده است .
  • برخی از اپراتور های ارسال پیامک هزینه شماره های بلک لیست ( کسانی که اس ام اس تبلیغاتی خود را بسته اند ) را به صورت اتوماتیک به حساب شما بازگشت نمی دهند اما اپراتور 3000 و 1000 هزینه آن ها را به طور اتوماتیک پس از ارسال به شما برگشت می دهد و با توجه به این که درصد بالایی از ارسال ها بلک لیست می باشد به کاهش هزینه ارسال پیامک کاربران کمک شایانی می کند .
  • اپراتور 3000 پورتال دلیوری ارائه می دهد که از طریق این پورتال می توانیم ارسال و دریافت های کاربران را پیگیری نماییم ،

در زمان هایی که اختلالی در ارسال وجود داشته باشد می توانیم به صورت آنلاین مشاهده کنیم که ارسال کاربر از پنل به اپراتور و از اپراتور به مخابرات انجام شده است یا خیر و در صورت انجام نشدن ارسال کاربر در سریع ترین زمان ممکن هزینه آن به حساب پنلشان برگشت داده می شود و می توانند مجددا ارسال خود را انجام دهند .