باشگاه مشتریان چیست؟

یکی از جدیدترین ماژول های پنل پیامک انبوه شرکت ایده پردازان که در پنل های کاربری قابل دسترسی می باشد ماژول باشگاه مشتریان می باشد.

به دلیل محدودیت جدید اپراتورها مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط حقیقی پیامک انبوه ، جهت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست مخابرات بسیاری از کاربران با مشکل عدم دریافت پیامک هایشان توسط مخاطبین بلک لیست که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود نموده اند ،  مواجه شده اند . در واقع از آبانماه سال 1394 طبق اعلام اپراتورها تنها خطوط حقوقی خدماتی شده و امکان ارسال به خطوط بلک لیست برای آنان آزاد خواهد گشت.

برای رفع مشکل فوق برای کاربران حقیقی ماژول باشگاه مشتریان در سامانه پیامکی شرکت ایده پردازان قرار داده شد.

کاربران می توانند با فعالسازی یک خط خدماتی از طریق منوی انتخاب خط خدماتی در ماژول باشگاه مشتریان اقدام به انتخاب یک خط که توسط شرکت ایده پردازان خدماتی و به لیست سفید افزوده شده اند ، نمایند. کلیه خطوط به صورت یکسال خریداری شده پس از یکسال نیاز به تمدید دارند.

با فعالسازی خط و آپلود مدارک مورد نیاز شامل تصویر کارت ملی ، قبض تلفن برای کاربران حقیقی و آپلود کارت ملی ، روزنامه رسمی و قبض تلفن برای کاربران حقوقی و پس از تایید مدارک مذکور توسط همکاران ما در شرکت ایده پردازان امکان تنظیم نمودن اطلاعات باشگاه مشتریان میسر می گردد. این بخش به عنوان تنظیمات عضویت پیامک نیز در منوی باشگاه مشتریان قابل رویت می باشد.

در این قسمت کاربر کلید واژه ی ثبت نام ، کلیدواژه ی عدم ثبت نام و نام شرکت یا فروشگاه خود را انتخاب می نماید. لازم به ذکر است این کلیدواژه ها قابلیت ویرایش را دارا می باشند. با وارد نمودن شماره ی مخاطبین به سامانه ابتدا پیامکی با مضمون رضایت جهت دریافت و یا عدم دریافت پیامک از شرکت و یا فروشگاه شما به کاربران ارسال می گردد.

کاربر با ارسال کلید وا/زه ی عدم دریافت امکان پیامک را از سامانه ی شما دریافت نخواهد نمود و در صورت تایید کلیه پیامک ها به کاربر ارسال خواهد گردید ( حتی اگر در بلک لیست مخابرات باشند. )

شما می توانید با استفده از این ماژول با استفاده از اطلاعات مخاطبینتان متن پیامکتان را تنظیم و به آنان پیامک انبوه ارسال نمایید.

شماره ی کلیه مخاطبین ماژول باشگاه مشتریان در گروه مجزایی ذخیره و از طریق منوی مخاطبین باشگاه مشتریان قابل رویت می باشد.

نکته ) در صورت تغییر تنظیمات باشگاه ، به کلیه مخاطبین مجددا پیامکی جهت تایید دریافت پیامک ارسال خواهد گردید.