انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل

برای سهولت استفاده و بهبود کیفیت خدمات شرکت ایده پردازان ماژول های متفاوتی را ارائه داده است که کار با پنل های کاربری برای کاربران راحت تر و کاربردی تر باشد .

انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل یکی از نیازهای برخی از کاربران سامانه ارسال پیامک می باشد و تمایل دارند پیامک های دریافتی پنلشان علاوه بر داخل پنل به ایمیلشان نیز ارسال گردد .

این امکان باعث می شود کاربرانی که روزانه به اطلاع رسانی پیامک های دریافتی نیاز دارند ، بدون آنکه بخواهند به پنلشان مراجعه نمایند بتوانند پیامک های خود را مشاهده کنند و تنها ایمیل خودشان را مرتبا چک نمایند .

زمانی که فردی پیامکی را به شماره اختصاصی پنل شما ارسال می نماید ابتدا در پنل به شما نمایش داده می شود و پس از لحظاتی به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد .

در ماژول انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل شما می توانید تعیین نمایید که تنها پیامک های دریافتی که یک متن خاص یا عدد خاصی را شامل می شوند منتقل شوند .

همچنین می توانید مشخص نمایید که تمامی پیامک های دریافتی شما به ایملتان ارسال گردد .

یکی از ویژگی های مهم ماژول انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل سادگی آن می باشد که هر فرد با هر سطح دانشی می تواند تنظیمات را انجام دهد .

هزینه فعال سازی ماژول نامبرده همانند دیگر ماژول های سامانه 850 پیامک می باشد . البته اگر به پنل اس ام اس نیاز دارید می توانید قبل از هر چیزی، قیمت پنل پیامک را بررسی کنید.

هرچه شارژ حساب شما بیشتر باشد تعرفه ارسال هر پیامک ارزان تر محاسبه خواهد شد و میزان شارژ با تعرفه شما رابطه معکوس دارد .

در ماژول انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل می توانید چند مورد متفاوت تعیین نمایید .

به طور مثال چند ایمیل متفاوت به ماژول اعلام نمایید تا دریافتی های شما را به ایمیل های متفاوت ارسال نماید .

اگر شما نیز به این امکان نیاز دارید می توانید در سایت sms.ir   ثبت نام انجام دهید .

پنل های کاربری سامانه ارسال پیامک ایده پردازان به صورت رایگان ارائه می شود و هزینه ای بابت تمدید نیز از کاربران دریافت نخواهد شد .

اگر پنل کاربری دریافت نموده اید می توانید از منوی انتقال پیامک های دریافتی زیر منو انتقال دریافتی ها به ایمیل را انتخاب نمایید .

شایان ذکر می باشد قبل از خرید ماژول امکان استفاده به صورت آزمایشی به مدت 24 ساعت برای تمامی کاربران قرار داده شده است و در صورت تمایل می توانید از آن استفاده نمایید و سپس اقدامات لازم جهت خرید را انجام دهید .