images_article_smspad

ایده SMSPad ، برای اولین بار در ایران ، توسط شرکت ایده پردازان الکترونیک مطرح گردید و توسط واحد خدمات پیامدهی آن، تارنمای پیامکی ایران SMS.ir  به بهره برداری رسید .

SMSPADچیست ؟

هزینه جذب یک مشتری جدید ، 5 برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از این دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید ، قطعا برای شما پیش آمده است که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید .

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند ، یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند ، با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کنند و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است .

کاربردهای SMSPAD :

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید .

با استفاده از این دستگاه و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاعرسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

خودتان بانک شماره موبایل بسازید :

خیلی از اشخاص یا مشتریان ما به دنبال بانک شماره های اصناف مختلف هستند و از ما این سئوال را می پرسند که آیا بانک شماره موبایل صنف خاصی در سامانه پیامک ایده پردازان وجود دارد ؟ با اینکه در سامانه پیام کوتاه ایده پردازان بانک شماره موبایل های زیادی وجود دارد، اما بهترین بانک شماره موبایل که بازار هدف شما هم می باشد ، بانکی است که شما توسط SMSPad تهیه می کنید .

SMSPad کار خودش را انجام میدهد و به هیچ عنوان نیازی نیست که شما ، شماره ها را کپی کنید یا از SMSPad به جای دیگری انتقال دهید ، شماره ها پس از ورود مشتریان ، به صورت اتوماتیک در گروهی که شما در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود تعیین کرده اید اضافه می گردد.

 SMSPad

این دستگاه در حال حاضر در دو نسخه ایستاده و رومیزی ارائه می شود. اما همکاران ما این قابلیت را دارند که در هر شکل و اندازه ای که شما تمایل داشته باشید این دستگاه را تولید و به شما ارائه نمایند.

 جهت دریافت لیست قیمت، سفارش و دریافت توضیحات تکمیلی درباره این دستگاه از طریق شماره 0212853 و یا فرم تماس با ما اقدام نمایید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایرج فارغ 1399/05/22 پاسخ

    سلام و ادب مدل ها و لیست قیمت

    • 1399/05/27 پاسخ

      با سلام
      متاسفانه این دستگاه تولید نمی شود .

  • سعید عبدالخانی 1399/01/31 پاسخ

    سلام مدلها و لیست قیمت

  • aria 1396/06/16 پاسخ

    لطفا اطلاعات بیشتر به همراه قیمت اعلام فرمایید

  • امیرحسین ماهیدشتی 1396/03/08 پاسخ

    لطفا اطلاعات بیشتر به همراه قیمت اعلام فرمایید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان