ارسال پیامک  VIP

یکی از امکاناتی که در سامانه پیام کوتاه ایده پردازان به تازگی افزوده شده است ارسال پیامک به صورت  VIP می باشد. در این مقاله به شرح این امکان جدید خواهیم پرداخت.

با توجه به تصویر زیر ارسال پیامک  VIP به دو صورت ارسال پیامک هوشمند VIP و ارسال پیامک متناظر VIP می باشد. این دو ماژول به صورت ساده در منوی امکانات هوشمند سیستم پیامکی در گذشته فعال بوده است. ماژول ارسال پیامک متناظر با دریافت یک فایل اکسل پیامک هایی با متون متفاوت را به شماره هایی متفاوت در یکبار ارسال انجام داده و ماژول ارسال پیامک هوشمند با دریافت یک فایل اکسل ، پیامکی با کلیدواژه هایی متغییر را برای شماره های انتخابی ارسال می نماید. به طور مثال برای اعلام موجودی حساب دارندگان حساب ، یک پیامک با موجودی حساب متفاوت ، نام و نام خانوادگی متفاوت ارسال می گردد. در فایل اکسل این ارسال تنها 3 متغییر اعلام شده برای هر مخاطب همراه با تلفن همراه آنان نوشته شده و در سامانه بارگذاری می گردد و با یکبار ارسال کلیه پیامک ها ی شما کاربر محترم به مخاطبان مد نظرتان ارسال می گردد.

دقت نمایید در ماژول های ذکر شده فایل های اکسل توسط خود کاربران پنل پیامکی تنظیم گشته و یک فایل نمونه جهت سهولت در پر نمودن فایل ( فرمت مورد قبول سیستم ) در قسمت آپلود فایل ماژول مد نظرتان قرار داده شده است.

حال تفاوت این دو ماژول با نوع  VIP آنان چیست؟ از آنجا که ارسال ها از فایل اکسل بارگذاری شده خوانده و توسط سیستم به صورت اتوماتیک انجام می گردند در صورت بالا بودن ردیف ها ( مخاطبان درج شده در فایل اکسل ) ، ارسال ها زمان بر بوده و امکان دارد ارسال پیامک ها چندین ساعت به طول انجامد . ارسال پیامک  VIP این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که ارسال های متناظر و هوشمند با تعداد بالای 10 هزار پیامک با سرعت بسیار بالایی انجام گردند.

کلیه ارسال های این دو ماژول همانند گذشته با خطوط پیامکی خود کاربران انجام گرفته و گزارش پیامک های ارسال شده توسط این دو ماژول را  می توان در قسمت گزارشات ارسال پیامک  VIP نیز مشاهده نمود.

لازم به ذکر است هزینه ی پیامک های این دو ماژول همانند تعرفه ی پیامکی سامانه پیام کوتاه کاربر بوده و تفاوتی ندارد و هزینه ی فعالسازی این دو ماژول همانند سایر ماژول ها ،  850 پیامک به صورت سالیانه بوده و پس از یکسال اقدامات لازم جهت تمدید آنان می بایست انجام گیرد.