در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چگونه از طریق سامانه پیامک ایده پردازان ، به مخاطبان مورد نظر که شماره های آنها را از قبل دارید ، پیامک ارسال نمایید .

پس از ثبت نام و فعالسازی سامانه پیامک و ورود به نرم افزار ارسال اس ام اس از دسته بندی منوها ، ارسال پیامک > ارسال پیامک ساده را انتخاب نمایید :

منوی ارسال پیامک ساده

با کلیک روی این منو ، در سمت چپ صفحه ارسال پیامک ساده ، مطابق تصویر زیر نمایش داده می شود (البته در تبلت و گوشی موبایل ساختار چیدمان کمی متفاوت می باشد)

ورود متن برای ارسال پیامک

در این قسمت باید متن مورد نظر خود را تایپ کنید ، دقت نمایید به دلیل جلوگیری از مشکلات احتمالی ، ناخوانا یا متفاوت بودن کیبورد شما و … از کپی کردن مطلب های از قبل تایپ شده در ورد و … در این قسمت خودداری فرمایید ، در کادر قرمز رنگ پایین عکس ، تعداد کاراکتر باقیمانده از تایپ متن به شما نمایش داده می شود ، با استفاده از این کادر می توانید شارژ و هزینه خود را کنترل نمایید ، به شما پیشنهاد می گردد که از ارسال پیامک های بیش از 3 متن خودداری فرمایید ، البته امکان ارسال اس ام اس با بیش از این تعداد هم وجود دارد ، اما برحسب شرایط مانند : آنتن ندادن گوشی گیرنده ، پربودن صندوق اینباکس ، قدیمی بودن گوشی گیرنده و … ممکن است که با ارسال پیامک تبلیغاتی با بیش از این تعداد پیام کوتاه ، پیامک به صورت ناقص به دست گیرنده برسد .

در صورت ارسال پیامک به صورت فلش ، پیامک به صورت بازشده روی گوشی گیرنده نمایش داده می شود و پس از رویت ، در صندوق پیامک های دریافتی ذخیره نمی گردد .

در تمامی بخش های سامانه پیامک ایده پردازان ، راهنما به صورت ساده وجود دارد ، که نماد آن علامت سئوال با رنگ آبی راهنمای ورود متن پیامک می باشد .

با انتخاب دکمه پیش نویس ها متن پیامک پیش نویس شده متن های از قبل پیش نویس شده و ذخیره شده در سامانه ، به شما نمایش داده می شود ، این پیش نویس ها توسط شما درج شده است و می توانید از آنها استفاده نمایید .

با استفاده از دکمه افزودن متن به پیش نویسها می توانید متن پیامک پیش نویس شده را جهت استفاده های بعدی به این بخش اضافه نمایید .

دکمه آخر این مرحله یعنی پیش نمایش جهت پیش نمایش متن پیامک وارد شده ، استفاده می شود ، این پیش نمایش فرضی بوده و برحسب نوع گوشی های مختلف متفاوت می باشد .

پس از ورود متن در این مرحله ، بر روی دکمه مرحله بعد کلیک نمایید :

گیرندگان ارسال پیامک

در این مرحله شما باید شماره موبایل های مورد نظرتان را وارد نمایید ، این شماره ها را می توانید به صورت دستی تایپ نمایید یا از فایل ورد و … کپی نمایید ، دقت داشته باشید که شماره های تکراری یا خراب به صورت اتوماتیک توسط سامانه هوشمند ایده پردازان حذف می گردد .

با استفاده از دکمه های سمت چپ به ترتیب می توانید شماره های دیگری را از فایل اکسل ورود متن از فایل اکسل ، فایل متنی فایل متنی یا دفترچه تلفن دفترچه تلفن سامانه پیامک سامانه پیام کوتاه انتخاب نمایید .

نمونه فایل اکسل یا متنی در بخش مربوطه (یعنی با کلیک روی آیکون های بالا) وجود دارد و می توانید از این فایل ها به عنوان نمونه استفاده کنید و سپس آنها را ایمپورت نمایید .

پس از ورود شماره موبایل گیرندگان به بخش بعدی یعنی انتخاب زمان ارسال مراجعه نمایید :

زمان ارسال پیامک

زمان مناسب برای ارسال پیامک خود را انتخاب نمایید ، این زمان می تواند زمان کنونی باشد ، یا اینکه ارسال خود را برای ارسال در آینده انتخاب نمایید .

و پس از انتخاب زمان مناسب به مرحله بعد ، یعنی تایید ارسال بروید ، در این مرحله خط پیامکی خود را انتخاب کنید ، کادر تاییدیه را مشاهده کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد و سپس بر روی روی دکمه تایید ارسال کلیک نمایید تا ارسال های شما با موفقیت انجام شود .

تایید ارسال پیامک

ارسال پیامک بسیار ساده می باشد و تمامی بخش های دارای راهنمای ساده می باشند و علاوه بر این کارشناسان ما ، در کلیه مراحل با تلفن ویژه 0212853 راهنمای شما خواهند بود .