ارسال پیامک زماندار از جمله قابلیت هایی است که از طرف کاربران پنل انبوه بسیار درخواست می شود. در این بخش سعی داریم روش های ارسال پیامک زماندار را بررسی کنیم.

در پنل انبوه sms.ir دو راه برای ارسال پیامک زماندار وجود دارد.

ارسال پیامک زماندار ساده

برای این مورد شما می توانید در زمان ارسال پیامک از منوی ارسال پیامک در مرحله زمان ارسال همانند تصویر زیر، زمانی در آینده را از تقویم انتخاب نمایید و پس از آن ارسال خود را تایید نمایید. پیامک شما در تاریخ معین شده ارسال خواهد شد. این مورد برای شما هزینه اضافه ندارد.

ارسال پیامک زماندار

لازم به ذکر است مزیت این مورد نسبت به ارسال در لحظه کنونی، این است که اگر مشکلی در متن پیامک شما وجود داشته باشد و یا به هر دلیلی از ارسال پیامک منصرف شوید، می توانید ارسال خود را از گزارشات حذف نمایید و دیگر ارسال شما انجام نخواهد شد.

ارسال پیامک زماندار پیشرفته

منظور از ارسال پیامک زماندار پیشرفته این است که شما مشخص نمایید در چه ماه هایی، چه روزهایی و چه ساعاتی از سال چه پیامک ارسال گردد. یعنی در واقع با این ماژول شما می توانید یکبار تنظیمات ارسال پیامک را انجام دهید و سیستم به صورت متناوب در تاریخ هایی که مشخص کرده اید پیامک را برای مخاطبان شما ارسال خواهد کرد.

این ماژول به درد شرکت هایی میخورد که میخواهند در یک زمان مشخص مواردی را به مخاطبین خود یادآور شوند، مثلا شرکت های بیمه می توانند به بیمه گزاران خود به صورت ماهانه و یا سالانه پیامک ارسال نمایند.

هزینه این ماژول در حال حاضر سالانه 1000 پیامک می باشد.

تنظیمات آن نیز بدین صورت است:

هماند تصویر زیر به منوی ارسال و دریافت اتوماتیک رفته، ارسال زماندار پیشرفته را کلیک نمایید.دکمه افزودن را بزنید.

ارسال پیامک زماندار

در مرحله اول متن خود را بنویسید و برای آن عنوانی انتخاب کنید.

ارسال پیامک زماندار

در مرحله بعد گیرندگان خود را وارد نمایید، می توانید شماره ها را از دفترچه تلفن خود نیز انتخاب نمایید.

ارسال پیامک زماندار

در مرحله بعد می توانید الگوی تکرار ارسال خود، ساعت، تاریخ شروع و پایان را مشخص نمایید .با فشردن دکمه بررسی زمان های ارسال،سیستم به شما زمان های ارسال پیامک را نشان خواهد داد.

ارسال پیامک زماندار

در مرحله بعد می بایست خط پیامکی خود را انتخاب کنید، برخلاف کلیه ارسال ها، هزینه این ارسال در زمان ارسال محاسبه و کسر خواهد گردید.

ارسال پیامک زماندار

با فشردن دکمه تایید ارسال رکورد ارسال شما ایجاد خواهد شد و بدین ترتیب سیستم به صورت خودکار با رسیدن به تاریخ مشخص شده توسط شما پیامک را ارسال می کند.

با کلیک بر روی رکورد ارسال خود با گزینه های زیر روبرو خواهید شد:

ارسال پیامک زماندار

حذف: می توانید آن را حذف نمایید.

لیست شماره ها : می توانید لیست شماره های مخاطبین را مشاهده نمایید.

زمان اجراهای بعدی: می توانید زمان ارسال های بعدی را ببینید.

ویرایش: می توانید رکورد ایجاد شده را ویرایش نمایید.

بدین صورت شما می توانید ارسال های خود را زماندار انجام دهید.