Free SMS Sending

نظر شما درباره جمله روبرو چیست؟ ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

آیا این شعار واقعیت دارد یا اینکه صرفا یک ترفند تبلیغاتی برای جذب مخاطب بیشتر است؟ برخی سایتها با اهداف مختلفی اقدام به پیامک رایگان به مخاطبان خود می نمایند. برخی پیامک را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهند اما در پایان متن نام و برند خود را به عنوان هزینه ارسال این پیامک رایگان درج می نمایند. در برخی دیگر ارسال پیامک رایگان صرفا برای معرفی همان سایت اختصاص داده می شود و مصرف کننده تنها قادر خواهد بود شماره همراه گیرنده را درج نماید.

برخی سایتهای ارائه دهنده تخصصی ارسال و دریافت پیام کوتاه نیز اقدام به ارائه پیامک رایگان با روشهای گوناگون نموده اند، در همین راستا و با سیاست ترغیب مصرف کننده برای استفاده از سامانه پیام کوتاه در جهت اهداف تجاری و تست قبل از خرید قطعی، تارنمای پیامکی ایران www.SMS.ir ، تعدادی پیامک به صورت رایگان در جهت تست نمودن امکاناتی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک دارند، به کاربرانی که حساب کاربری جدید ایجاد می نمایند اهدا می نماید. این پیامکها بدون دریافت هیج هزینه ای و کاملا به صورت رایگان به مخاطبان داده می شود. مصرف کنندگان می توانند این پیامکها را بدون هیچ محدودیتی استفاده نموده و در صورت رضایت از نحوه عملکرد سامانه، نسبت به خرید پیامکهای بعدی اقدام نمایند.

اما همانطور که گفته شد این تعداد پیامک به صورت محدود می باشد و ارائه میزان دلخواه پیامک به صورت رایگان به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد، چرا که به ازای ارسال هر پیامک باید هزینه ای به اپراتور پرداخت شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت رایگان و به صورت انبوه به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد، اما شرکتها و سایتها ، می توانند به صورت محدود چنین دسترسی هایی به کاربران خود بدهند.

Free SMS Sending

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان