ارسال پیامک تبلیغاتی شاید از نظر برخی در بازار اشباع شده باشد و نتوان از آن بازخورد مناسبی را دریافت نمود اما آیا ارسال پیامک تبلیغاتی بدرستی انجام می شود؟

ارسال پیامک تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، یکی از راه های به صرفه و البته اقتصادی برای جذب مشتری می باشد.

ارسال پیام کوتاه برای تمام کسب و کارها و حوزه های شغلی مناسب است اما باید بدانیم چه نوع اس ام اسی در حوزه پیام های تبلیغاتی است و چطور می توانیم تشخیص دهیم پیام کوتاهی که قصد ارسال آن را داریم، در دسته خدماتی دسته بندی می شود و یا تبلیغاتی ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی :

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت کلی زمانی شناخته می شود که شما قصد داشته باشید فعالیت و یا خدمات خود را به گروه های مختلف کاری و یا جامعه معرفی کنید.

برای مثال شما فروشگاه جدیدی را افتتاح نموده اید، می خواهید برای افرادی که در محدودیتان قرار دارند افتتاحیه را اطلاع رسانی نمایید. ارسال پیام کوتاهی که انجام می شود، در دسته تبلیغاتی قرار می گیرد.

هر زمانی که شما قصد ارسال پیام کوتاه راداشته باشید و البته هیچ شماره موبایلی در اختیارتان نباشد، می بایست از بانک شماره موبایل استفاده نمایید. فرقی ندارد شماره موبایل را از شرکت ارائه دهنده خدمات اس ام اس دریافت نمایید و یا آن را خریداری نموده باشید، نوع ارسال پیام کوتاه شما در دسته تبلیغاتی قرار می گیرد.

حال که متوجه شدید ارسال پیامک تبلیغاتی در چه وضعیتی می باشد شاید بهتر باشد بدانیم که برای ارسال متن پیامک بهتر است به صورت کلی چه مواردی در سامانه ارسال و دریافت اس ام اس ما وجود داشته باشد:

شارژ ارسال پیامک کافی

برای ارسال پیام تبلیغاتی می بایست به اندازه کافی و یا تعدادی که در نظر گرفته اید سامانه خود را شارژ نمایید. قبل از شارژ حتما از تعرفه پیامک خود مطلع شوید.

شماره موبایل گیرندگان

برای تبلیغات نیاز به گیرنده دارید. ممکن است خودتان شماره موبایل های مورد نظرتان را خریداری نموده باشید، اگر شماره موبایلی ندارید اکثر سامانه ها بانک شماره موبایل های متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

گزارش ارسال

هر ارسالی نیازمند گزارش ارسال صحیح است تا بدانید هزینه اعمال شده به چه صورت بازخورد داشته است. می توانید قبل از ارسال از نحوه دریافت گزارش برروی سامانه خود مطمئن شوید.