نحوه تنظیمات وبسرویس در افزونه پس از به روزرسانی و تغییر سرور در cms های وردپرس، جوملا، whmcs، پرستا شاپ و… دچار تغییر شده است. افزونه ها قابلیت های متفاوتی به cms خام یک سایت اضافه می کنند که همین مورد باعث می شود مورد استقبال عموم باشند.  قابلیت ارسال پیامک نیز به عنوان یکی از دسترسی ها و درخواست های اکثر طراحان سایت، به عنوان افزونه های ارسال پیامک در دسترس قرارگرفته اند. همین مورد باعث می شود تا شرکت های ارائه دهنده سامانه ارسال پیامک افزونه های ارسال پیام کوتاه خود را با قابلیت های موجود در سایتشان گسترش داده و در اختیار کاربرانشان قرار دهند. افزونه های سایت sms.ir نیز به عنوان مرجع اصلی ارسال پیامک برای کاربران شناخته شده و جزو پرکاربردترین افزونه ها می باشند.

نحوه تنظیمات وبسرویس در افزونه :

هرکدام از افزونه ها را که انتخاب واستفاده نمایید فرقی ندارد. روال کانفیگ و تنظیمات افزونه به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

برای تنظیم دامنه نیز کافیست از لینک https://ws.sms.ir/ استفاده نمایید.

کلید وب سرویس و کد امنیتی دو شناسه برای اعتبارسنجی کاربران هستند. برای ورود کلید وبسرویس و کد امنیتی می بایست از منوی برنامه نویسان- کلید وب سرویس دریافت شود.

شماره اختصاصی را همواره شماره ارسال کننده پنل خودتان و همان شماره اختصاصی قرار دهید. لیست خطوط خود را می توانید از منوی تنظیمات – تمدید خطوط مشاهده نمایید.

اگر تنظیمات شما صحیح وارد شده باشد پس از ذخیره اطلاعات ، تعداد پیامک های موجود در سامانه پیامکی شما نمایش داده می شود .

در نحوه تنظیمات وبسرویس در افزونه ها دو نکته بسیار مهم و طلایی وجود دارد :

1 – تمام افزونه ها به پنل انبوه پیامک sms.ir متصل هستند وخمات را منحصرا ازین پنل دریافت خواهند نمود.

2- اگر دسترسی باشگاه مشتریان در سامانه انبوه شما فعال باشد، تنها کافیست تیک ارسال از باشگاه زده شود. البته می بایست حتما باشگاه را خریداری و فعال سازی نموده باشید.

برای اطمینان از ارسال می توانید در قسمت ارسال پیامک، پیامکی برای خودتان ارسال نمایید.