معرفی نرم افزار ریموت ANY DESK برای تمام افراد و سیستم هایی که اصول کاری آن ها بر مبنای ریموت و کنترل از راه دور است جالب و ضروری به نظر می رسد. نرم افزار کنترل از راه دور any desk به عنوان یکی از نرم افزارهای از راه دور و جایگزین team viewer  جزو پرکاربردترین ها در ریموتینگ می باشد.

وجود نرم افزار قوی و محبوب team viewer در حوزه ریموتینگ باعث شده بود تا بی رقیب در این عرصه باشد و همه به صورت پیش فرض به دنبال استفاده ازین نرم افزار بودند.

پس از بلاک شدن IP ایران  و بلاک شدن TEAM VIEWER دیگر کاربران ایرانی نتوانسته اند ازین نرم افزار استفاده نمایند و به دنبال جایگزین هایی برای استفاده در ریموت بودند. نرم افزار any desk جزو یکی از محبوب ترین و پرکاربرترین های نرم افزار ریموت است که به ویژگی های آن می پردازیم:

معرفی نرم افزار ریموت ANY DESK

معرفی نرم افزار ریموت ANY DESK :

  • بدون نیاز به نصب

این نرم افزار پس از دانلود و با کلیک بر روی آن فعال شده و نیازی به طی شدن روند نصب نخواهد داشت.

  • کاربری ساده و آسان

رابط کاربری فوق العاده ساده و هم چنین استفاده آسان از نرم افزار باعث شده است تا تمام اقشار استفاده کننده ازany desk با آن بسیار ساده و سریع ارتباط برقرار کنند.

  • هزینه

این نرم افزار رایگان بوده و به صورت عمومی قابل استفاده است. به راحتی در سایت های دانلود قابل دسترسی و استفاده می باشد و سریعا در سیستم قرار می گیرد.

  • شخصی سازی سیستم ریموت شده

امکان محبوب شخصی سازی سیستم یا سیستم هایی که همواره بر روی آن ها ریموت زده می شود، یکی از ویژگی ها این نرم افزار می باشد.

  • دسترسی در سایت ها

این نرم افزار جزو نرم افزار های عمومی می باشد که در تمام سایت های ارائه نرم افزار فارسی و یا مرجع اصلی در دسترس است و به راحتی با حجم کم دانلود خواهد شد.

 

ویژگی ساده و مفید بودن این نرم افزار باعث شده تا در مدت زمان کم محبوبیت و کارایی بالایی داشته باشد و جزو پرکاربردترین های ریموت سیستم به شمار آید.