ماژول پیامک DNN در جهت قابلیت ارسال پیامک این CMS و دسترسی پرکاربردی است که پیاده سازی آن برای برنامه نویسان از تغییر در سورس کد، آسان تر می باشد. DNN اختصار Dot Net  Nuke یکی از CMS های اپن سورسی است که اگر بخواهید قابلیت و یا پلاگینی به آن اضافه نمایید، می بایست بر روی کدها ایجاد تغییر نمایید. ایجاد تغییر در کدهای DNN علاوه بر سخت بودن، ممکن است باعث تداخل کارکردی در بخش های متفاوت نیز شود.

برای ایجاد درگاه ارسال پیامک در DNN می توانید اقدام به تغییر سورس کد نمایید اما ممکن تداخل کارکردی ایجاد شود. می توانید از ماژول پیامک DNN نیز استفاده نمایید.

ماژول پیامک DNN :

برای استفاده از ماژول پیامک DNN می بایست ماژول تایید شده و نوشته شده ارسال پیامک را از طریق سایت https://dnnplus.ir دریافت و خریداری نمایید.

پس از نصب وارد قسمت send sms شوید.

سه بخش ابتدایی Description، Error Message و  Condition اختیاری می باشد. می توانید این سه بخش را خالی بگذارید.

بقیه قسمت های تنظیمات را به صورت زیر تکمیل نمایید :

Service

از بین درگاه های تعریف شده، درگاه ip.sms.ir را انتخاب نمایید. این درگاه مربوط به سایت sms.ir می باشد.

Username

نام کاربری که برای ورود به سامانه انبوه استفاده می نمایید را وارد نمایید.

Password

رمز عبور ورود به سامانه انبوه را وارد کنید.

Sender number

شماره اختصاصی ارسال کننده خودتان را وارد نمایید. در سامانه پیامک انبوه به منوی تنظیمات بروید و بخش تمدید خطوط را انتخاب کنید. لیست خطوط  اختصاصی شما نمایش داده می شود.

User tel

اگر قرار است تمام ارسال ها به صورت گزارش به یک یا چند شماره موبایل ارسال شود، می توانید شماره موبایل را به صورت ثابت و یا علامت کاما در این قسمت قرار دهید.

در صورتی که شماره موبایل ها قرار است از فیلد خاصی خوانده شود به صورت متغییر و به فرمت [user:tel] تعریف نمایید. البته برای این فرمت بر اساس نام فیلدهای تعریف شده از طرف شما تغییر می یابد.

Message

متن ارسالی را در همین قسمت تنظیم می نمایید. می توانید از شرت کدهای تعریف شده در متن های خود استفاده نمایید و متن بر اساس اطلاعات وارد شده در فیلدها تنظیم شود.

ماژول پیامک DNN