ماژول ارسال متناظر

تصور کنید قصد ارسال پیامک به حدود 100 نفر را داشته و می خواهید موجودی محصولات شرکت را به مسئول هر نمایندگی اعلام نمایید.

موجودی و حتی نوع کالاهای هر نمایندگی متفاوت است. در نتیجه شما 100 پیامک با محتوای متفاوت را می بایست ارسال نمایید. اولین راه استفاد از ماژول ارسال پیامک ساده می باشد. بدین ترتیب که متن پیامک را تایپ کنید ، شماره گبرنده را وارد کنید سپس زمان ارسال را تعیین کرده و در مرحله آخر خط فرستنده را انتخاب و ارسال پیامک را انجام دهید. با این روش شما می بایست 100 بار برای هر پیامک این مراحل را تکرار کنید ،  قطعا این روش بسیار زمان بر و خسته کننده است!!! راه حل دوم ماژول ارسال متناظر می باشد. ماژولی که مشکلات راه اول نداشته و با آن می توانید با تنظیم یکبار درخواست ارسال ، پیامک هایتان را به هر 100 نفر به آسانی ارسال نمایید.

برای شروع از منوی امکانات هوشمند بر روی ماژول ارسال پیامک متناظر کلیک نموده و ماژول را فعال نمایید. با توجه به تصویر زیر جهت ایجاد در خواست ارسال بر روی ارسال جدید کلیک نمایید.

ارسال پیامک متناظر از 3 مرحله تشکیل شده است : آپلود فایل ، زمان ارسال و تایید ارسال پیامک

آپلود فایل اولین مرحله جهت اجاد درخواست می باشد. این مرحله همانگونه که از نامش پیداست نیاز به آپلود فایل دارد . این فایل یک فایل اکسل می باشد که با توجه به تصویر زیر نمونه ی آن جهت مشاهده ی کاربران عزیز در سایت قرار داده شده است. در این فایل شماره ها به همراه متن پیامک نوشته شده است .پس از وارد نمودن اطلاعات مطابق با اکسل نمونه ، فایل را توسط  browse انتخاب و آپلود نمایید.

پس از آپلود فایل می بایست ستون شماره موبایل و متن پیامک را با توجه به تیتر ستون فایل اکسل آپلود شده تان انتخاب نمایید. اگر از فایل نمونه سامانه پیامکی جهت وارد نمودن اطلاعاتتان انتخاب نمایید مانند تصویر فوق ستون شماره همراه و متن کاملا مشخص می باشد.

پس از انتخاب ستون ها وارد مرحله بعد می شویم. زمان ارسال در این مرحله قابل انتخاب می باشد. ارسال یا در زمان کنونی و یا در تاریخ و ساعت مد نظر شما قابل تنظیم و ارسال می باشد. در انتها پس از انتخاب زمان شماره ی فرستنده را انتخاب و تایید را جهت ارسال پیامک ها انتخاب می نماییم.

دقت نمایید ارسال های متناظر به دلیل خواندن فایل توسط سیستم زمان بر می باشند. این ارسال ها با تعداد کمتر از 10 هزار شماره با حداقل زمان ارسال می گردند. در صورتی که تعداد شماره های شما بیش از 10 هزار پیامک می باشد می توانید برای کاهش زمان از ماژول ارسال متناظر VIP استفاده نمایید.