ماژول ارسال سریع یکی از ماژول های کاربردی پنل انبوه sms.ir می باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در ادامه این ماژول ، موارد استفاده و نحوه کارکرد آن برای شما عزیزان شرح داده می شود.

خط خدماتی

مدت زمانی است که با توجه به قوانین وضع شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارسال پیامک به کسانی که تبلیغات خط خود را بسته اند و یا اصطلاحا ارسال به لیست سیاه ممنوع می باشد و از طریق خطوط پیامکی تبلیغاتی نمیتوان برای این اشخاص ارسال پیامک انجام داد. این مسئله تبدیل به یکی از دغدغه های صاحبین مشاغل و کسب و کارها شده است و همواره به دنبال راهی برای ارسال به شماره های لیست سیاه می باشند. به خصوص برای کسانی که دارای سایت یا اپلیکیشنی هستند که احراز هویت کاربران خود را با ارسال کد تایید (OTP) انجام می دهند.

تنها راه قانونی برای رفع این مشکل خدماتی نمودن خط پیامکی می باشد. خدماتی کردن خط به منظور ارسال پیامک های اطلاع رسانی انجام می شود و با یک خط خدماتی نمیتوان تبلیغات انجام داد. در این خصوص همراه اول شرایط و قوانین بهره مندی از شماره خدماتی را برای مجموعه های حقوقی اعلام نموده است. اما از آنجایی که این قوانین بسیار پیچیده و سختگیرانه هستند، نه تنها بسیاری از استارتاپ ها و افراد حقیقی مشمول شرایط دریافت خط خدماتی نمی شوند،بلکه ممکن است درخواست شرکت های واجد شرایط دریافت خط خدماتی نیز از طرف همراه اول بنا به دلایلی، پذیرفته نشود و یا بررسی و قبول درخواست آنها بسیار زمانبر شود. بنابراین صاحبان مشاغل همواره به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل هستند. به علاوه اینکه برای مورد خاصی مانند ارسال کد احراز هویت، واقعا نیازی به طی کردن این همه مراحل پیچیده و سخت و زمانبر نیست!

پنل sms.ir برای حل این معضل یک خط را از قبل خدماتی نموده است و به صورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار داده است. این خط خدماتی می تواند برای ارسال کد تایید، رمز عبور، نام کاربری و موارد این چنینی مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع استارتاپ ها و اشخاص حقیقی برای ارسال کد تایید و یا رمز عبور سایت و یا اپلیکیشن خود می توانند بدون دردسر در کوتاه ترین زمان ممکن از ماژول ارسال سریع و خط اشتراکی آن استفاده نمایند.

ارسال سریع

با خریداری ماژول ارسال سریع که در حال حاضر هزینه آن سالانه 6500 پیامک می باشد، شما می توانید از طریق وب سرویس ، ارسال های OTP خود را به راحتی با بالاترین سرعت انجام دهید. شما می توانید این ماژول را همانند تصویر زیر از امکانات اولیه مورد نیاز، فعالسازی امکانات پنل، و یا از منوی برنامه نویسان، قالب های ماژول ارسال سریع خریداری نمایید.

ماژول ارسال سریع ماژول ارسال سریع ماژول ارسال سریع

در مقاله های بعدی نحوه کارکرد این ماژول برای شما عزیزان شرح داده می شود.