کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! برای اطلاعات بیشتر و راه‌های جایگزین، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

تنظیمات اولیه باشگاه مشتریان

نكته : علاوه بر روش زير كه فعالسازي پيامك سفيد در پنل پيامكي را توضيح داده است ،‌ مي توانيد با چند كليك ساده اين ماژول را فعال نماييد ،‌ اينجا را كليك نماييد.

تنظیمات اولیه باشگاه مشتریان اولین مرحله فعالسازی این ماژول می باشد و از این بخش می بایست پیامک سفید خود یا همان باشگاه مشتریان را فعال نمایید .

در بخش تنظیمات اولیه باشگاه مشتریان شش فیلد به شما نمایش داده می شود که به شرح زیر می باشد :

اول : انتخاب خط پیش فرض

دوم : کلید واژه لغو عضویت

سوم : نام شرکت یا فروشگاه

چهارم : کلید واژه عضویت

پنجم : پیشوند

ششم : گروه پیش فرض پیامک سفید

تنظیمات پیامک سفید

حال توضیحاتی پیرامون موارد بالا به تفکیک اعلام می نماییم .

انتخاب خط پیش فرض : در ماژول باشگاه مشتریان در حال حاضر یک شماره پیش فرض که همان 30002189 می باشد موجود می باشد و تمامی ارسال ها با همین شماره صورت می پذیرد .

کلید واژه لغو عضویت : این کلید واژه به صورت رندوم توسط سامانه انتخاب می شود و کاربر نمی تواند آن را تغییر دهد .

هدف از تعیین این کلید واژه آن است که اگر مخاطبی نخواهد از شما پیامک دریافت نماید با ارسال کلید واژه 6 رقمی لغو عضویت دریافت پیامک از شما را مسدود نماید .

کلید واژه عضویت : در این بخش یک کلید واژه با حداقل 3 کاراکتر توسط شما تعیین می گردد .

مخاطب شما با ارسال این کلید واژه به شماره 30002189 به صورت خودکار در سامانه شما عضو می شود البته شما نیز از بخش مخاطبین می توانید مخاطب خود را عضو نمایید .

نام شرکت / فروشگاه : در این بخش می توانید نام مجموعه یا شرکت خود را وارد نمایید .

پیشوند : پیشوند توسط کاربر تعیین می شود و می تواند شامل کلمه دلخواه شما باشد به طور نمونه می توان از کلمه های باشگاه مشتریان ، انجمن ، هیئت ، گروه یا کلمات مشابه دیگر استفاده نمایید .

در نظر داشته باشید در صورتی که پیشوندی توسط شما تعیین نشود سامانه به صورت خودکار پیشوند باشگاه مشتریان را به شما اختصاص می دهد .

گروه پیش فرض پیامک سفید : در این فیلد می توانید گروه دفترچه تلفن خود را تعیین نمایید که در کدام گروه مخاطبان شما به صورت پیش فرض عضو شوند .

پس از تکمیل اطلاعات در 6 بخش بالا می توانید در قسمت زیرین متن ارسالی به مخاطب پس از عضویت یا پس از لغو عضویت را مشاهده فرمایید سپس گزینه ثبت تنظیمات و فعالسازی باشگاه مشتریان را انتخاب فرمایید تا برای پرداخت هزینه ماژول پیامک سفید وارد درگاه بانک شوید .