تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ برای تمام وب مسترانی که از افزونه ارسال اس ام اس برای اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده می نمایند نیاز به راهنما دارد. بخش پیام دهی سامانه ارسال پیامک شرکت ایده پردازان برای برخی از CMS های پر مخاطب و پر مصرف افزونه ارسال پیامک طراحی نموده است تا با استفاده از قابلیت های پایه ارسال اس ام اس بتوانید اقدام به اطلاع رسانی خرید به مشتریان نمایید. مقاله پیشرو می تواند راهنمای مناسبی برای نحوه تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ باشد.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ:

افزونه ارسال پیامک sms.ir می تواند ارسال پیامک های داخل سایت را به خوبی پشتیبانی نماید.

برای استفاده از افزونه ارائه شده توسط شرکتsms.ir ابتدا از طریق سایت sms.ir – منوی برنامه نویسان و در صفحه وب سرویس پیامکی آن را دانلود نمایید . سپس وارد محیط ادمین سایت خود شده و از سمت چپ بالای صفحه ” افزودن یک ماژول جدید ” را انتخاب نمایید .

سپس در قسمت باز شده فایل افزونه پرستا شاپ را از سیستم خود ” انتخاب فایل ” نموده و “بارگذاری این ماژول ” را انتخاب کنید.

پس از دانلود فایل در بالای قسمت بارگذاری سمت راست عبارت ” ماژول با موفقیت دانلود شد ” نمایش داده می شود.

از منوهای سمت چپ بر روی گزینه ” ماژول ها ” کلیک نموده  و ” ایمیل و پیامک ” را انتخاب نمایید.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ

در قسمت ماژول ها بر روی افزونه پیامک کلیک نموده و ” پیکر بندی ” را انتخاب نمایید.

ابتدا تنظیمات مربوط به سامانه پیامک را اعمال نمایید. جهت تنظیمات به منوی برنامه نویسان رفته و بر روی کلید وب سرویس کلیک کنید. ابتدا به صورت دلخواه کلید امنیتی تعریف نمایید و با استفاده از آن کلید وب سرویس ایجاد کنید.

هر دو کلید را به همراه شماره خط اختصاصی خود را در قسمت تنظیمات پنل وارد نمایید و ” ذخیره ” کنید.

در صورت تمایل بابت ارسال پیامک به مدیر سایت ، می توانید شماره ایشان را نیز ثبت نمایید.

در قسمت تنظیمات اگر ماژول باشگاه مشتریان بر روی سیستم شما فعال است می توانید گزینه استفاده از باشگاه مشتریان را انتخاب نمایید. باشگاه مشتریان پیام های اطلاع رسانی شما را به تمام شماره ها حتی شماره های مسدود ارسال می نماید.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ

پس از آن اگر باشگاه مشتریان شما فعال باشد و در آن مخاطبین خود را ذخیره نموده باشید ، می توانید به مخاطبان باشگاه مشتریان خود، مخاطبینی که خودتان انتخاب می نمایید و هم چنین افرادی که شماره تماس آن ها را دارید پیامک ارسال نمایید.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ

با استفاده از امکانات افزونه می توانید مشخص نمایید در زمان ایجاد حساب و یا ثبت سفارش یا تغییر آن به مدیر و کاربر متن موردنظرتان ارسال شود. این تنظیمات را می توانید در قسمت ” تنظیمات پیامک ها ” ایجاد کنید.

جهت تنظیم متن نیز می توانید از short code ها استفاده نمایید.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ