نرم افزار team viewer یکی از نرم افزارهای محبوب و پرکاربرد مشترکین و کاربران وب است که از طریق آن می توان به راحتی امور را مدیریت نمود. این نرم افزار جزو نرم افزارهای پایه اینترنت به شمار می آید و برای استفاده از آن می بایست دسترسی به وب مهیا باشد. کارکرد آن را در زمره نرم افزارها و دسترسی های کنترل از راه دور به شمار می آورند.

زمان نصب نرم افزار team viewer بسیار کم است و می توان آن را برای استفاده خانگی و یا شرکتی متمایز ساخت. در ایران به صورت رایگان می توان از سایت های ارائه دهنده نرم افزار به راحتی و به صورت رایگان آن را دانلود نمود و با نصب بر روی دو سیستم صرف نظر از نوع ارتباط با نت و یا مکان جغرافیایی اطلاعات را رد و بدل کرد.

استفاده ازین نرم افزار در سامانه های ارسال پیامک کوتاه به ویژه پنل پیامک ایده پردازان بسیار کاربردی است.

زمان فعال سازی و استفاده team viewer سیستمی که بر روی سیستم دوم ریموت زده است می تواند دسکتاپ ، موس و صفحه کلید ( کیبرد ) شخص را کنترل نمایید و البته سیستم نیز می تواند هر زمان که نیاز بود ارتباط را قطع نماید.

در این بین با هربار RE-START شدن و یا خاموش و روشن شدن سیستم رمز دسترسی تغییر خواهد داشت اما همواره id اعلامی برای سیستم شما ثابت خواهد بود. این مساله برای سیستمی که بر روی آن ریموت زده می شود نیز صادق است و اگر یکبار کنترل شده باشد در زمان دیگری اقدام به ورود به سیستم شود می توان مشاهده نمود که ID در حافظه سیستم موجود است و تنها رمز عبور تغییر یافته است. اما به راستی چرا همواره ID به همان صورت قبلی است ؟

بلاک شدن نرم افزار team viewer

بلاک شدن نرم افزار team viewer :

در نرم افزار team viewer شناسایی هر سیستم ( چه سیستم کنترل کننده و چه سیستم کنترل شونده ) هر دو دارای IP هستند. IP آدرس ثابت هر سیستم در دنیای نت است که تغییر نخواهد داشت و می توان با آن متوجه شد که ارتباطات ایجاد شده از کدام دستگاه متصل به نت بوده است .

نرم افزار team viewer با ساز و کار خود هر IP را تبدیل به ID در نرم افزار می نماید.

در زمان جاری و با توجه به ارتباطات بین الملل و شرایط تحریم حاکم بر ایران و به طبع اثرات آن بر تبادلات اینترنتی بدیهی است اگر IP های ایران  توسط کمپانی ارائه دهنده نرم افزار بلاک شود نتوان از آن نرم افزار نیز استفاده نمود.

چندین روز گذشته نیز با توجه به تحریمات جدید و بلاک شدن IP های ایران، کاربران بابلاک شدن نرم افزار team viewer مواجه شده و  از این نرم افزار نمی توانند استفاده نمایند و ما سعی داریم در شماره های بعدی دانشنامه شما را با چند نرم افزار جایگزین در زمان بلاک شدن نرم افزار team viewer آشنا نماییم.