استفاده از نرم افزار   team viewer

اگر کاربر سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان هستید جهت دریافت خدمات بهتر و یا عدم رفع مشکلات و یا سوالات شما کاربران محترم از طریق تیکت و یا تماس تلفنی از قبیل آموزش کار با سامانه پیامکی ، نحوه ی ورود اطلاعات به دفترچه تلفن ، مشکل در استفاده از ماژول ها و ارسال پیامک انبوه می توانید این نرم افزار را دانلود نموده و با تماس با واحد پشتیبانی سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان به آسانی مشکل خود را برطرف و یا آموزش های لازم را فرا بگیرید.

نحوه ی دانلود نرم افزار

  • در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان ، از منوهای سمت چپ بر روی منوی خدمات مشتریان کلیک نموده و با انتخاب دانلود نرم افزارهای مورد نیاز ، نرم افزار team viewer را انتخاب و دانلود نمایید.
  • جهت نصب این نرم افزار می توانید با جستجوی کلمه ی team viewer در گوگل لینک سایت هایی که امکان دانلود این نرم افزار را برای شما میسر می کنند را مشاهده و یکی از این سایت ها را جهت دانلود انتخاب نمایید.

نحوه ی کار با نرم افزار

با دانلود نرم افزار طبق یکی از دو روش گفته شده و نصب آن بر روی سیستم خود با کلیک بر روی آیکون نرم افزار صفحه ی زیر قابل مشاهده می باشد.

شما با اعلام id و رمز عبورتان به همکاران پشتیبان امکان مشاهده ی صفحه دستکتاپتان را به همکاران پشتیبان شرکت ایده پردازان خواهید داد و همکاران ما با نمایش نحوه ی کارکرد پنل و یا رفع مشکل شما همزمان با مشاهدهی شما کاربر محترم امکان آموزش و رفع مشکلات شما عزیزان را به راحتی میسر می کنند.

لازم به ذکر است امنیت این نرم افزار بسیار بالا بوده و بدون اجازه ی کاربر امکان استفاده از آن میسر نمی باشد.

بسیاری از افراد بر این باورند که با دادن ای دی و یوزرنیم خود امکان دسترسی به سیستم آنها بدون اجازه ی آنان برای افراد امکان پذیر می باشد! در نظر داشته باشید تمامی فعالیتی که همکاران واحد پشتیبانی سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان بر روی سیستم شما انجام می دهند از سمت شما کاربر محترم قابل مشاهده بوده و این نرم افزار امکام اتصالی با امنیت و اطمینان بالا را میسر می سازد.