آموزش ساخت اکانت گیت هاب  می تواند راهنمایی جامع برای برنامه نویسانی باشد که قصد ورود حرفه ای به دنیای برنامه نویسی و وب را دارند.

گیت هاب همانند یک شبکه اجتماعی است که مختص برنامه نویسان ایجاد شده و تمام دسترسی های یک شبکه اجتماعی را در خود دارد. می تواند با قابلیت های خود کمک به انتشار و یا اصلاح کدهای نوشته شده نماید و معرف کدهای برنامه نویسان است.

ساخت اکانت و حساب در گیت هاب بسیار ساده است. راهکار تصویری ارائه شده در این مقاله می تواند شما را در ساخت اکانت در کمترین زمان یاری نماید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب :

ابتدا وارد سایت www.github.com شوید. در سمت راست و از طریق قسمت ورودی و یا سمت راست بالای صفحه، بر روی گزینه sign up کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب

وارد مرحله سه گانه ثبت نام خواهید شد. در مرحله اول  برای خودتان یک نام کاربری در نظر بگیرید و آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواهتان را وارد نمایید. سپس در انتها بر روی creat an account کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب

پس از ثبت به همان آدرس ایمیلی که اعلام نموده اید، یک ایمیل ارسال می شود تا از طریق لینک داخل آن ایمیلتان را تایید نمایید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب

پس از ثبت اطلاعات مرحله اول مشخص می شود شما به صورت رایگان ثبت نامه نموده اید و یا اکانت شما دارای هزینه می باشد. سپس ثبت نام خود را ادامه دهید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب

وارد مرحله دوم ثبت نام که شوید از شما اطلاعاتی مانند سطح بندی برنامه نویسی شما، دلیل استفاده شما از گیت هاب و شرح خودتان از سطح برنامه نویسیتان پرسیده می شود. البته می توانید به صورت کلی این مرحله را skip نمایید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب

پس از طی این مرحله، اکانت شما ساخته شده و قابل استفاده می باشد و شما به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید راهنما دریافت نمایید و یا پروژه خودتان را آغاز نمایید.

آموزش ساخت اکانت گیت هاب