آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

آموزش تنظیمات Ammyy Admin در ادامه دانشنامه این نرم افزار ریموت از راه دور قرار داده می شود،برای بسیاری از کاربران تنها لازم است تا آموزش استفاده آسان از این نرم افزار را بدانند. همین راهکار آموزش داده شده می تواند به راحتی و آسانی امکان ریموت سیستم را فراهم نماید.  عملا آموزش های آسان در کنار آموزش های حرفه ای می تواند مرجعی جامع را در اختیار کاربران گرامی ایده پردازان قرار دهد. از این رو آموزش حرفه ای را با قسمت اول آموزش تنظیمات Ammy Admin یا تب setting آن آغاز می کنیم:

آموزش تنظیمات Ammyy Admin :

پس از اجرای نرم افزار ریموت با انتخاب گزینه Ammy زیر منوی  setting را انتخاب نمایید. در این پنجره دسترسی های زیر با قابلیت فعال و غیر فعال بودن قرار داده شده است :

آموزش تنظیمات Ammyy Admin

Start”wait for session “ mode automatically – شروع به حالت “منتظر جلسه” بطور خودکار

Show tooltip-mouse cursor blinking cause – نشانگر موس موس چشمک زدن نشان می دهد

Disable desktop background – پس زمینه دسکتاپ را غیرفعال کنید

Disable visual effects – غیر فعال کردن اثر بصری

Disable desktop composition – ترکیب دسکتاپ را غیرفعال کنید

 

تمام این امکانات قابلیت فعال و غیر فعال شدن را با انتخاب و کلیک دارند. به ترتیب اتصال را در حالت انتظار نگه داشته ، نشانگر موس سیستم ریموت زده را از موس سیستم ریموت شده تفکیک می نماید. می توان تصویر دسکتاپ را حذف نمود و یا اثر بصری را غیر فعال نمود و یا ترکیبش را غیر فعال کرد.

می توان با با انتخاب video system speed test سرعت برقراری ارتباط تصویری را بررسی نمود. گاهی لازم است تا انتقال فایل بین سیستم ها فعال باشد. درصورتی که مسیر path for accessing of file manager خالی باشد امکان استفاده از تمام فایل ها موجود می شود اما می توان با انتخاب مسیری که فایل از قبل مشخص شده را تعریف می نماید دسترسی را تنها به همان فایل محدود نمود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sajad 1398/02/21 پاسخ

    سلام من سعی کردم به یک لب تاپ وصل بشم دسکتاپش رو میبینم ولیصداش رو نمیشنوم که صدا رو واقعا نیاز دارم راه حلی هست؟؟

  • بهمن 1397/02/05 پاسخ

    با سلام و تشکر،ایا ammy ایمن هست؟یک شرکت نرم افزاری از من خواسته تا از طریق ammy اجازه دهم‌ تا وارد لپ ناب ام شود و نرم افزاری را که نصب انرا نمی دانم برایم نصب کند؛ایا می توان او را تنها به یک فولدر و انجام یک عمل خاص محدود کرد؟که مثلا امکان دسترسی به‌ سایر قسمت ها و‌فایل ها نداشته باشد و نتواند کپی کند و با ویروسی وبرنامه ای تزریق کند؟بسیار متشکرم

    • 1397/02/05 پاسخ

      با سلام
      مطمئنا کلیه نرم افزارهایی که به این صورت کار می کنند، دارای حفره های امنیتی هستند. اما با ضریب اطمینان بالا می توان از این نرم افزارها استفاده کرد (البته همواره دقت کنید که در هر لحظه که احساس خطر کردید، ارتباط شخص را قطع کنید)
      موفق باشید

  • مرکز خرید شارژ ارزان 1396/06/29 پاسخ

    خیلی کاربردی و مفید بود. ممنون که این آموزشا رو میزارید.

    • 1396/06/29 پاسخ

      بازدید کننده گرامی، از اینکه زمان زمان خود را صرف مطالعه این مطلب کردید، از شما سپاسگزاریم.
      امیدواریم از این مطلب، به خوبی استفاده کرده باشید.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان